Thursday, July 26, 2012

~~Tirai Julai~~

Ramadhan menjelma lagi. Aku tetap mcm nie. Apa pon x boleh. Umo dah 26. Tapi jiwa tetap kosong. Xda apa yang nak di kejarkan. Cuma ada dunia, aku dan kawan2.

Kelmarin aku beli pudding caremel. My favvy tu!!tp x abis makan. teringat kat dia punya puding caremel. Tp dah x ley nak rasa dah. Dunia dia lain. Aku kat pinggir kl. Lagipon dia berhak untuk dpt ape yang dia nak...bialah. Aku, dan dunia aku.

Aku dah mula rasa ok dengan dunia mcm nie. Keje baru. Environment baru. Kawan2 baru. Tp kalau ditakdirkan aku kene tukar ke pedalaman, xde hal. Aku terima. dari duduk bandar dan terseksa mengenang.

Pelik....selalunya org x sabar2 nak balik keje, lepak kat umah...aku lak suke je lepak opis. Gelak2. Keje. Lepak pon dengan otai2. Kakak2...

Terima je lah....xde ape pon yang best dalm hidup nie. Kadang2 rasa mcm menarik. Bila kita jejak kaki, rasa sendiri, semuanya lain. X sama dengan apa yang kita harap2. So, berhentilah berharap. Enjoy dengan apa yang ada....sekian cerita ramadhan.......

No comments:

Post a Comment