Wednesday, July 20, 2011

~~YAMAHA FZ6-600cc~~

Sebab aku dah lama sgt berendam duka dan ayaq mata, n ayah aku pon dah cukup lama dlm tempoh kesusahan melampau, so aku rasa elok kami berdua mencari sebuat pengubat hari yang lara ini. So....
...amacam?cara?hehehe

Mesin tunggangan yang baru nie, walaupon cc die kecik cket dari er-6n kami sblm nie, tp dia adalah mesin 600cc yang mempunyai 4 silinder, dan dicipta untuk menyaingi KAWASAKI Z750-750cc. Hahaha. Could not wait till I C my sweety. Hurmm.

Aku jugak sgt2 gembira bila impreza aku dah boleh digunakan secara sah mulai hari ini. Rasanya, kalau esok xde keje or x keje, la nie gak aku dah OTW g gambang!wuhuhuhuhuhu~~im happy!!!!

Aku jugak rasa, start dari hari nie, cukup2 laa aku mengenang kesah lama. Pegang kuat2 dengan apa yang aku ada. Jaga elok2 ngan apa yang aku dapat. Hurmm. X tau aa anda bace ke x...tp bab org lain api2 kan, biokan je lah dl k. Abaikan dl. Kita kenal2 dl, amek masa...kan...nway, x sabar nak kua 26 nie. Tp x ley aa nak shoping bnyk2 wahai perunding imej. Macamnye duit makin sengkek bila dah ada tanggungjwb nie. :P

*p.s. - kepada mereka yang nak belajar2, aku ada er-6n untuk dijual. Cuma RM 19000 jerk. Dari beli 250cc, tambah bape K lagi dah dpt 650 cc...heee

No comments:

Post a Comment