Friday, May 31, 2013

~~Hari Ini Untuk Semalam....~~

ini kucing aku...nama dia jerry, n dia lahir atas riba aku...sian dia makin kurus skrg nie...haish

Assalamualaikum para sahabat sekalian. Lama x update blog. Sebab bukan ape...mr lappy dah rosak....x repair lagi.hehe. Ayuh ke topil utama.

Selepas 3 tahun yang memeritkan, aku masih berjaya bertahan. Sehingga ke hari ini, aku bawa seorang lagi keluarga baru dalam hidup aku....memperkenalkan, Gixxers suzuki gsxr 750.


Haaa. Ada sebab kenapa aku beli yang ini. Kepada yang berkenaan, igt x aku pernah kata aku nak abadikan semua kenangan kita dl. Walaupun anda dah xde kat sini. Xde dengan aku. Xde pape lagi. Ini buktinya.  Semua benda yang berwarna merah adalah lambang kenangan aku kat anda. Beauty n The Beast laa katekan. haha
kiss...hanya yang aku ada cuma kenangan je

yang merah tepi sekali sebelah kanan tu paling aku sayang. 2k RM. kenapa merah?moto kaler biru putih

Tempoh 3 tahun yang seksa. Last2 duit aku kumpol cket2 nak buat kawen aku buat beli moto ngan aksesori helmet dsb. Untuk apa? Sebab aku pernah frust menonggeng. Jd takkut aku skrg ngan pompuan.haha. Ye lah. Mana idaknya. Dah janji2, famili dah kenan. Bila ada sikit hal, gaduh. Pastu alasan nak merajuk. Ade pulak tu yang cocok line. Abis melepas. Dah bahagia skrg anda kan. Semoga menjadi isteri yang solehah....=)

Sebab menonggeng aku turun berat sampai 7-8 kilo x sampai sebulan x aksersize bagai. Haa, bayangkan. Last2 atas nasihat ****** (nama di rahsiakan atas sebab keselamatan), aku mencari....mencari dan mencari.  N aku njumpa sesuatu yang lebih dari sekadar dunia. Tq pada yang berkenaan.
Semalam aku tgk wayang cite Fast Furious 6. Sadar xsedar, mengalilr gak air mata jantan bila tang part Dom Torento Berjumpa balik si Letty, aksi2 dia cuba mengingatkan balik kenangan silam dorg walaupun si Letty dah x de igt pape (hilang ingatan). Salah satu ayat dlm tu yang buat aku touching lebih bila si Dom ckp kat ipar dia; org boleh lupakan kita tapi kita x boleh lupakan org (bih kurang mcm tu laa ayat dia). Fuh fuh fuh.touching bro. Dari duduk tegak terus aku zip jeket aku sampai atas buat2 mcm kene sesema dek sejuk aircond. Tp aku ase membe sebelah tu perasan. MALUUUUUUU~~

Sampai ke hari nie aku ada masanya terkenang. Bila susah hati kusut masai, salah satu yang aku buat, aku pelok moto ketat2 atas jalan bawak slow2....sambil imbas balik apa yang dah aku lalui sepanjang 3 tahun. Hari ini untuk semalam.....yang telah hilang.

Motif? Sebenarnya, aku ceritakan kisah nie bukan sebab nak menunjuk. Tp utk di kongsi. Kepada mereka yang sedih, 1 hari nanti anda akan ok. Igt 1 je. Jodoh ajal rejeki sebenarnya dahpun tertulis sejak kita lahir lagi. Hanya Allah yang tahu.

kotor kan...haaaa...pelagi.....cuci cuci services laa..haha
ok laaaa...nampak gayanya sampai sini sahaja pertemuan kita kali nie. Aku ngantok dah, tp balik2 tgk my sweety dlm keadaan kotor. so cuci dl....haha...k bye

Assalamualaikum.

Ps: jom tido...hehehe


No comments:

Post a Comment