Thursday, February 10, 2011

~~GUE KANGEN DEH!!~~

2 minggu aku dah x balik rumah...dah berubah rupenye bandaraya shah alam(pokok depan rumah gue dah besar laweh!)...Rindu segala2nya..jamban cangkong kat rumah, bilik tidur yang berkulapok,makanan2 basi yang mak aku suh buang tp aku telan jugak sebb takot berlaku pembaziran..hurmm..segala2nya lah!!!

dah 2 minggu rupanye jugak aku mengadap kolam..kolam, kolam, dan kolam..xde bende lain yang aku tgk..muke pun dah hitam..adeh...tp berangan nak jadi kaya..nasib bek ade event ahad nie..rindu jugak rupanya aku ngan kawan2...apis merak yang dah keje jd setan kuning DiGi, lili serawak(walaupun die org pahang, aku x kire!!)nadia pulut dsb...

harap2 semua pelaburan yang aku buat boleh ade hasil...eyh..tp, 2 tahun lagi tu rase mcm 20 thn la bro.. sedangkan 2 bulan pun pompuan mengandung dah boleh deliver baby..ciss!!macamane nak kaye nie..haha..nasib bek Cik S ade hari2, teman mase2 susah aku..cayalah.. x sabo beb nak propose die...sabo eyh cik S...de wet, aku buat kejutan..hehehe(GATALNYE ORG TUA NIE)...

dalam hari2 aku menjalani kisah permulaan sebagai usahawan yang x pernah berusaha, aku kdg2 naik jemu..mane x nyer...tinggal dlm kurungan mcm banduan, hari2 rutin yang same...adeh.. tinggallagi aku d motivasikan dengan cerita2 nak beli tanah, nak ade rumah, nak kawen, nak honda cbr600, nak honda civic 1.8 n nak kawen...eyh..kawen da 2 x mention..silap..akahs..

mase kat site business, mcm2 nak cerita...dah sampai lebam pulak testis otak mau pk cerita...ok lah..gue udeh capek..bubye!!

No comments:

Post a Comment