Thursday, October 4, 2012

~~Rindu~~

Hari nie aku x dpt tido siang lagi. n bila dah jadi mcm nie, kepala pon nek pening terpikir mcm2. Kadang2 aku terpikir pasal #teeettttttt#......seseorang tak berubah tanpa sebab. So, atas alasan itu, kira... out lah eyh. Sbb sifir aku senang. Pilih 1 antara 2 jalan. Pilih 1 antara 2 pintu. thats it!. Anda telah memilih...tahniah...

Aku bukan ape. Nak pilih sangat yang terbaik kan?Pilih lah. Buktikan yang pilihan tu yang terbaik...or else, being dumb for nothing. Kan. Sbb pada aku semua org sama. Beza nya cuma sanggup atau tak nko terima lafas ikrar sehidup semati susah senang bersama.

Ahaaaaa~~aku bukan nak mengomel ape. Saje memenuhi masa lapang dekala x ley tido. haha. So saje berstory. Psssshhhhtttttt.....nak tau sesuatu?

kadang2 aku rindu dia laa. ehe. Dah mula dah nie. Aku rindu dia punya senyum. Rindu mata dia yang meliar. Bile aku duduk mengadap dia, dia akan buat bodo-xreti pape main kembong2 pipi. Haha.Dia punya selambe tu..haha...sempoi je. Kalau kene marah, ley buat derk je kut. Geram tu mmg geram, tp lame2 dia buat mcm tu aku kalah. Budak oh budak....

Something special bout her, dia nakal. Tp pada masa yang sama, dia baik, terdidik n bijak...ops..lupe...seksi in her own way( bertudung x menghalang org tu jd seksi k). Kalau dia merengek nak ponteng kelas, mengadu ngan aku...awak2, kalau x mo g kelas boleh x? Then aku ckp...asal nak ponteng?ok2..kalau awak berjaya g kelas hari nie, mlm nie sy teman g makan. N she's like....like....hurmmm....x boleh di gambarkan...childish!

Kalau dia balik kampong, dia akan bawak 2 kontena beg baju. Kadang2 dengan 2 guni buku...n I was like...kah kah kah...n dia buat muke sposen pastu, tp merengek mintak handle bagasi-akademi fantasia tu sbb terlampau berat. Haish. I wonder mcmana laa nanti bile dia dah sampai...hurmmmm

Tp tulaaa...aku ambik keputusan untuk elak diri dari jumpa dia. Sbb masa depan dia jauh lagi. N setiap kali aku jumpa dia, end up dengan pesanan, jgn tinggal solat, jgn malas belajar, kejar dl ape yang awak nak.n still.....I miss her....a lot! #teeettttttttttttt#

Yups. It is me basically. Aku ramai kawan, tp once aku kata aku suka, x pernah ade 2 atau 3. No spare. Sbb aku paling anti org buat mcm tu. So, xkan nak buat kalau benci. Kan. dan, kalau bercinta nie, salah ke berkawan? Aku nie dah laa enset jenis nak campak2 bgn pagi enset kutip bawak katil bersepai. Xkan laa nak curang2 nie...haish...not me OK!

Aku suspek aku nie dah sewel-kurang tido n layak bergelar gile senget sbb menghasilkan bahan bacaan bosan al nak mati mcm nie. HAREEEMMMM!...bek lah tuan tuan. try to get some sleep. nunite!!

No comments:

Post a Comment