Friday, November 19, 2010

~~Ku Seru Nama Mu~~

Kau pujaan hati ku
Puteri yang ku tunggu
Wahai sang bidadari kalbu
Engkaulah sumber keabadianku

Senyuman mu penawar duka
Suara mu pengubat luka
Watak mu membawa ceria
Kehadiran mu mengubah cerita

Wahai sekuntum mawar merah
Hidupku kini kembali cerah
Kemunculan mu mengindar amarah
Supaya hidupku kembali terarah

Kini ku kembali memburu cinta
Kini ku kembali menggapai cita
Kembali lagi membina impian dunia
Kembali mengembara dalam ceritera cinta

Sedarilah dikau wahai bidadari
Aku kini dapat berfantasi
Aku kini mampu bermimpi
Menantikan sebuah kesempurnaan diri

Dengarilah wahai bidari salju
Dengan segala kemampuan diriku
Aku seru kehadiran dirimu
Dan menantikan kemunculan kamu

2 comments:

  1. wow mannnn!
    ko amat puitisssss!
    aku syak aku bc tnp mengerdipkan mata nieeee!

    nie pantun ke apa?

    ReplyDelete
  2. hahahaha...tu laaa...mak suh g skolah, nko monteng g kedai mamak...kan dah terkeliru pantun dengan syair pun x tau...tu blom aku tulis hikayat lg...hahaha

    ReplyDelete