Saturday, January 1, 2011

~~Sinar Mentari Hidup Ku~~

Sejujurnya, aku bukanlah seorang yang rupawan. Jauh sekali hartawan. Namun aku pasti aku adalah budiman. Kerana aku telah membesar dengan beberapa individu yang sangat dihormati dan rajin berusaha. Mungkin ada yang kata-ah poyo lah budak nie...cite mcm hareemmm...lantak lah...

Tapi sejak aku mula merapati S, senang sangat jiwa nie. Susah laa nak kate jiwa kacau. Mule2 boleh laa belagak biase2 je. Mcm xde pape. Tp lelame, aku asek rindu je kat si S. Xyah cite mcm2 la, stiap kali aku tgk kapel2 kua bpacaran je, aku kompom akan dok menung2..hareemmm!!!Tgk wayang pun aku tringatkat die...ciss....

Kalau anda ade bace artikel nie, sendiri mau pahamlah. Aku serius tentang ape yang aku ckp. Mmg....mmg ade yang lagi cantek. Lagi seksi. Tp ada sesuatu yang istimewa yang ada kat diri kamu dan buat aku menaruh hati. Bukan duniawi yang aku cari. Aku mahukan seorang teman hidup yang boleh dibawa bergurau. Usik mengusik. N saling ambil berat.

Tanpa peduli asal usul, tanpa mengira rengek-ragam, aku seikhlas hati mencuba, dan terus mencuba.....dan janji2 yang keluar dari mulut aku adalah suatu yang akan aku usahakan, Aku janji!. Untuk S, aku rindukan usikan kamu, aku rindukan senyuman kamu, aku rindukan kemerahan muka kamu apabila usikan ku tajam menikam perasaan malu kamu.

Kepada mereka yang pernah menjadi someone, hormatilah keputusan itu. Bukanya kita x pernah mencuba. Pernah ada ruang untuk anda. Cuma ia dah dirosakkan oleh sesuatu yang dtg dari dlm diri kamu sendiri.

Khas untuk S, aku sayang kamu.........

3 comments: