Thursday, March 17, 2011

~~Ke..I..Ngi..Nan~~

Dalam masa setahun ini, mcm2 yang aku buat untuk aku penuhi ape yang aku mahu. Tapi kemahuan itu sentiasa beranak pinak dan bertambah dengan banyaknya. Dah selesai menyumbat kereta dengan subwoofer, wiring sampai 2x, upgred engin, dah jadi penternak, dah merempit join konvoi moto besau ke pd, berjalan ke negara jiran, tp masih lagi x cukup. Nasib bek awek sorg pun dah memadai.

Buat masa nie, aku dah pulak dah asek meriki2 tapak rumah dengan harganya. Duit pun belum cukup. Moto besau nak sebijik lagi. Budget nak kawen cepat2...nie pulak dah nak main sound sistem lagi....pergggghhhhh....LINGKOP BRO!

Tapi nasib bek aku nie ada kesedaran insaniah-mahu berenti smoking. Mungkin juga murnia, tp aku x tau nak klasifikasikan under mane punyer side-aku nak kurus....haha...

Hurmm....bulan 4 nie projek dah tros start. Pulak dah nak menyibok2 nak tau pasal import2 punyer hal. Mcm yang aku nak try. Harap2 sumenye x sia2 lah hendak nye. Kalau xde penghalang, aku akan ke indon untuk urusan pemilihan lokasi gudang.....insyallah

No comments:

Post a Comment