Sunday, March 27, 2011

~~Hari nie, Hari Esok & Maybe Luse~~

Cerita xde lain. Kalau bukak tv 1, mesti drama melayu yang heroin die tegedik2 yang akhirnya insaf. Mcm tu jugak Tv 2 n stesyen tv lain2 yang diketahui ramai. Astro tu masuk x agak2? hurrmmm...tp yang pasti, Astro dah xde banyak cenel lagu2 vedio. Cis!

Ape hubungan die aku cite mcm hareem nie...mcm xde kaitan ngan topic pun kan kan kan. Anda SILAP! Mcm nie. Selain dari tv2 yang ade tu, untuk dptkan cite2 best, kompom kene bayarkan. Even klo g shoping kompeleks pon, kalau ngah syiok2 shoping tetibe ade rase tekucil nak tekeluar tu, kompom kene sogok 50sen dl kat mak pacak tepi pintu baru dpt jumpe lobang toilet. Yup. Mak pacak sbb yang jaga tu pompuan. Ok...xde maksud LUCAH!!

Ok. Skunk kite pegi ke main point. Duit, duit, duit. Sume duit. Iklan dlm tv kate; duit x boleh beli kebahagian. Certain things are priceless. KENTOT NKO! Xde duit cube tgk nko tahan ke x bjalan kaki nak g balik kampong. Kalau kampong nko cume kampong sbelah, posible lagi tok diterima akal. Klo dok kat lembah kelang then nak balik kuala kedah???HUH! Eyh sedare(khusus tok pembuat iklan dlm tv), nak ngorat mak jande pun skunk kene modal tau. Kalau x, kompom aku dah book dl rozita che wan. CIS!

Aku nie pulak, mcm2 nak. Tp x sedar diri( bukan x sedar diri mcm setan. Still ok lagi laa). Umah nak. Moto nak. Anak orang nak. Kaye nye x jugak2. projek dah mcm2. Projek udang musim 1 dah nak settle. Tp banyak plak laa ditimpa tsunami. Tuan punye kolam mau jual tapak lah. Udang bantat lah.Eyh....bantot...eyh...tah lah...nasib bek laa ade ciket pulangan dpt wat rasa2.

Nie azam baru. Aku nak buat betoi2 kali nie. Sambil tue, gym punyer xtvt xnak ditinggal2. Pengambilan makanan karbohidrat perlu dipertimbangkan balik!!!APE APE APE? Igt hari raye n hari2 spesial je ke boleh buat wish?bulan 4 pun penting maa! Tanpa bulan 4, xkan ade bulan 5 dan seterusnya!huh!!!

Xnak dah ade jiwa2 kacau. Kalau bosan nanti, aku nak men basikal ngan layang2 je kat tepi pantai tuh!EYH, KLO BUDAK2 BOLEH MAIN JE 1 HARI X RENTI2, XKAN AKU X LEYH?kan kan kan..haha

Langkah yang terakhir yang ptt aku buat, lembutkan ati. ALLAH HUMMA BARIKLANA FIMA ROZAKTANA WAKINA AZAAABANNNAAARRR! amin. then kene sabau lagi4-5 bulan. Sabau2. Z750, rumah n anak orang menanti di penghujung cerita. Ahaks. gatai...

dah laaah. Gua mau chow..balik banting....bubye!!!

No comments:

Post a Comment