Thursday, March 24, 2011

~~SUPERHERO PUJAAN ANDA~~

Pergghh....mmmg stiap kali gua pikir, stiap kali itu jugak laa gua tesenyum sorg2. Kdg2 sampai gelak gile2 tuh. Bukan sebab ape. Dari pade kecik dulu gua tringin mau jadi super hero no 1 malaysia. Cume dek aku nie x de kepak n x dpt terbang laa aku pendamkan je hasrat aku tu nak jadi superhero. Lagi pun sbb mmg dari kecik aku nie kaki buli...ops....tertinggal ayat...kaki kena buli..kah kah kah kah

Dari tingkatan 1, masuk sekolah teknik, masuk poli, x jadik2 jugak super hero. Hampir2 gak gua patah semangat dek gara2 x dpt terbang. Bukan kate x pat terbang je gua kecik ati, tp sbb gua x pernah dapat keistimewaan memanjat dinding bangunan mcm spider walaupun gua dah banyak kali kutip spider yang lemas kene air mandi kat bilik air tu (kira gua selamatkan spider2 kecik tu la)n bagi tempat penginapan baru yang selesa; dalam pencil box!

Namun begitu, tanpa gua sedari, akhirnya saat yang gua tunggu muncul juga.....JENG JENG JENG


X kire laa korg mau kate ape. Gemuk ke, tembam ke, cute ke, hensem ke. Ahaks. Tp pada saat gua menjelma menjadi superhero tu, gua rasa sepertinya gua ini boleh terbang walaupun hakikatnya TIDAK. Mane tak nye semua gadis2 seksi mlm tu akan melirik kan mata seolah2 berkata 'hye seksi..jom kita berdansa'...hahaha...xCaye??



Tapi yang gua berbulu tu, dlm keriuhan tersebut, dlm kekecohan awek2 tu nak bergambar ngan gua, ade gak gadis yang panggil 'abg batman abg batman, nak ambik gamba'. Hareeemm!!!gua ZORRO OK!!!!!!haha. Namun begitu, mmg sangat ramai gadis2 yang terpegun. Antaranya Shida yang dulu 1 poli ngan aku tp lain kos. Ape dorg pk dak gemuk yang berwajah manis niex ley jadi super hero ke....ciss!! Tp yang pasti, gua bukan gay!

Dan boleh dikatakan jugak, pada mlm tu, gua lupe diri kaa jugak...tp Cket je tau..bukan lupe banyak!!
sbb benda2 mcm nie lah. adeh..
dan mereka semua seolah2 x mau melepaskan gua!

Hurrmmmtp gua bukan gay!haha....Ade gak jantan2 yang kunon ganeh tp cume blagak kentot kucing je yang pandang mcm x puas hati. APE APE APE...wei bro, wa dl pun badan ketak laa...nie haa klo x caye..

cume baru2 nie je gua semangat...

hahaha.....KEPADA CIK S, GAMBA2 TU KISAH LAME TAU. GUA TETAP SAYANG KAMU!HEHE

1 comment: