Sunday, September 4, 2011

~~Rindu Maha Dewa~~

Pergh....awal gle aku bangun hari nie...sume gara2 sakit gigi terlampau yang aku alami nie, bertambah dengan rasa rindu kat dia. There is always something special bout her. I've been thinking bout her all day long. It is always bout her. Xtau laa kenape. Slalu jerk jadi. Mlm td, lepas je aku telan 4 bijik panadol, 2 bijik muscle pain killer, tros mamai x hengat!. Dengan x disedari, aku terus berkhayal pasal dia. Adoi.

Ingat lagi aku awal taun hari tu. 12 februari 2011. A day before my birth day. Kami celeb kat sungai. Dia bagi aku hadiah. Xde 1 hari pon sampai hari nie aku x sentuh hadiah tu. Wallet tu, hari2 setiap mlm aku pelok kot. Tali pinggang tu pulak, setiapkali ape urusan pon aku pakai. Pen, jangan cite laa...mmg stiap masa jerk terselit kat poket. Beverley Hills Club.

Bukan takat2 tu jerk. Pernah dulu aku niatkan nak bagi dia toto dari siam. Mmg aku beli khas untuk dia. King size. Tp ape boleh buat. Xde jodoh. Simpan laa aku benda tu ateh almari. Asal terjaga je tgh mlm, mesti pandang toto tu n tringat kat dia. Kdg2, aku sendiri tertanya2, perluke aku buang sume barang nie untuk buang jejauh kenangan aku dengan dia.hurmmm~~~~

Aku igt lagi, stiap kali cite pasal anak, pasal kawen, dia akan ketawa gle2...mmg x hengat nyer die berdekah. Rindu betoi kat dia. X pasti laa plak dia pon rasa mcm tu. Tp aku rasa x....kot....aku rasa jugak la, mimpi2 nie ada kaitan dengan doa2 dia setiap hari. Sebab dia bukan jenis org yang tinggal solat. Kebiasaanyalah, Allah akan permudahkan urusan org2 mcm nie. So, aku yakin lepas aku taip sms bodoh ari tu, dia sedih jugak kot. Sedih tahap dewa. But I know she's gonabe ok... she's strong.

N Ill be missing her....every minutes is always bout her. Hurmmmmmm.............

No comments:

Post a Comment