Wednesday, September 5, 2012

~~Obsessi Diri~~

Semenjak dua menjak dah keje balik nie, aduhai....mcm2 keinginan yang datang. Mengidam nak ada tanah lah. Mengidam nak melabur duit bagi beranak lah. Nak pg melancung lah. Kadang2, benda kebudak2kan pulak yang aku teringinye. Ade ke patut dah besau2 mcm nie teringin nak buat senapang angin sendiri. Kelako kan....haish...tah pape. Tp kadang2, ble menung2 igt membe2, teringin laa plak nak ade keluarga sendiri. Yela, balik letih2, ade org sambut. Bile bosan, ade laa org nak buat ajak berdebat. Kite men gem, dia bace majalah wanita. Pastu membebel nak itu nak ini, kite pon sound. Kan seni mcm tu....hahaha

Aku dah mula target nak kumpol sebulan 1k...nampak gayanye kerje keras laa cket. latih2 dahulu xpe (chait, sekarang ley aa ckp...tgk 2 bulan lg cube!haha). Kalau sebulan ade dpt kumpol 2500 ke 2600 ke, sedap laa sikit nak guna. ade duit poket 1500 lebih...haish. Tp tu laa... nak di kejokan sangat, takot binasa badan.

Kadang2 aku punye pikiran nie, tuan punye badan sendiri x paham. Aku nak ape tah. Adoi. Kan best kalau usia mcm nie dah ada tanah sendiri...2-3 ekar buat tanam sawit. Pastu ade modal cket buat rumah sewa 4-5 pintu. Goyang2 kaki, sebulan ade laa jugak 1.5k masuk...kan kan kan. Xpon beli sampan, buat chalet tengah laut. Sape nak mancing bayo kat aku rm 10 sekepala. Haaaa, stylo kan. Tau dah. Hampeh angan2 mat jenin.

Td aku nampak Duke 200 cc ngan kat sebelah moto aku ade sebijik kawasaki versys 650. Tetibe tpikir, entah dapat ke entah idak...haish. Kepala pusing, mata berat, napsu tinggi, badan besau. Ape je tah aku nie...haha....Kalau balik keje mcm nie ade membe2 nak buat borak, kongsi2 perasaan, kan best...hurmmm....tah lah Pakman....ape saja nko ndak nie.....

No comments:

Post a Comment