Wednesday, April 13, 2011

~~Cerita Malam Keliwon~~

Bukan bermakna bila aku jawa, so aku kene create cite yang title die jawe....n bukan sebab aku nak mencapap lebih. BUKANNNN! Cumanya, bila aku tgk cite maya karin nie, aku tros rase mcm mau menaip cite2 yang org melayu seangkatan merong maha wangsa sgt2 percaya-ade ke manusia yang nama cmgitu penah ujud dlm dunia??hurmmm

Aku sejak dari kecik lagi dah minat mendengar cite2 seram. Lg2, kalau join fire camp. Kompom mlm2 kiteorg akan berlonggok dlm bulatan n ceritayang bukan2. Sampai aku punya laa takot, balik dari toilet sorg2, spender ley tercicr. Lebih memalukan apabila seorang faci(singkatan kepada facilitator)mengambil dan membuat seruan depan org2 sume yang berbunyi: nie pompuan mane lak yang tercicir sluar kecik nie?Hareem....tu sua kecik aku laaarrrhhhh!

Hijab aku mula dibukak mase aku aku kat skolah teknik. Mungkin salah pasang azam kot. Minggu orentasi jerk aku dah pengsan kot. Sumpah hantu cite puntianak harum sundal mlm sgt cun dari ape yang aku penah jumpe. Balik2 dari surau pas solat subuh, aku pun ikot laa jalan depan pejabat worden yang biasanya mmg org jarang lalu kat sana(Sbb dorg ngah sibuk rebut nasik kawah ngan ikan jeket yang sangat keras dari simen!). Lalu, seumpama sebuah kabus tebal yang pelik, melihatkan sebuah sosok gondrong(pengaruh dari cite entiti). Siyes tinggi ooo. pompuan tu Xtau laa tua ke mude. Tp de uban kat tengah2 rambut.Pandai lak die ber pesen2.haha

Sape penah tgk penaggal?Aku aku aku aku!!haha.memule nampak aku rase mcm tgk awan guling son Goku! Lokasi die kat sungai tengar. Sumpah aku x tipu sbb adik aku yang no 2 yang memule nampak.Buat ape tah die pusing2 ateh bumbung pakcik tu...sesat agaknye die. Tempat yang sama jugak aku penah tengok tapak kaki toyol. Abis satu puak sume aku pangil suh tgk sampai puas. Kalau mampu, aku ase aku dah tag dah 1 kepale singgit. Ley gak aku wat modal g makan..hahaha

Politeknik Sultan Sallahudin Abdul Aziz Shah pun ade sejarah die. Org tua2 kate, nak main gendang ibu tu, bia la bepada2. Dulu aku aktif bedikir barat. Ada laa skali tu. Mlm sblm final dikir barat, kami belatih sampi kol 2 pg. Pakcik yang guide tu dah pesan, jgan palu lama2..t benda lain yang bjoget. abis latihan, aku tpandang dak laki kat tengah2 tasik poli tu. Kalau pompuan gagah la cket aku. Ley la gak aku sediakan paku simen 2.5 inci ke, 3 incike...nie laki bro. Ape lagi. Vespa cabuk aku tu mlm tu aku rase kalau masuk moto GP, kalah Velentino Rossi.

Banyak lg kot cite kalau nak story. Tp aku tau nkorg penakot. kang ade yang x kencing mlm kang. So, dah lah...maleh aku nak cite lg...ahahaa

No comments:

Post a Comment