Thursday, August 11, 2011

~~Aku Faham~~

Aku rasa, aku dah pon di beri hint yang sgt aku nanti2kan. Selalu aku tertanya2, berpeluangkah aku? Akhirnya, petang td aku rasa inilah petunjuk yang aku perlukan. Untuk aku putuskan arah mana perlu aku hala.

Tp, masalahnya, aku rasa buat masa nie aku ok. Dapat teruskan hidup. Dengan kekuatan yang ada la nie, aku teruskan langkah. Kadang2, btl aku rasa sunyi. Tp bertemankan teman jalanan berkuasa tinggi, aku rasa aku dapat lalui benda nie.

Cuma, aku masih serik untuk bermain dengan perasaan. Fobia lagi dengn apa yang aku dah alami. Lalui. Dan aku terkedu tanpa kata bila anda dapat teka dengan benar apa yang sedang aku lalui. Bukan sombong. Cuma aku rasa aku belum cukup bersedia. Buat aku hampir2 beremosi.

Maaf lah aku belum dapat buat keputusan. Sebab aku x nak kehilangan anda bila ssesuatu yang kita rancang x berjalan dengan betol. Aku faham maksud ayat tu. Yup, currently im falling in love with U. Tp anda perlu tahu, kita akan melibatkan perasaan org lain. aku x nak ada yang akan kecewa nanti.

Aku tau apa yang anda maksudkan. Tp, maaflah, aku x bersedia untuk jawab benda yang datang tanpa dirancang. Maybe, dengan sedikit masa, aku akan dapat kuatkan semangat dan sambut tangan anda. Sabarlah...tuhan lebih mengetahui apa yang di rencanakan Nya.

No comments:

Post a Comment