Saturday, August 6, 2011

~~Menghitung Hari~~

Hari nie sgt best bagi aku sbb aku berbuka dengan kawan2 opis. Yana, G, Fara n adik fara, jgak nama dia Farah. Kami sgt enjoy. Gelak, ketawa, usik mengusik...Aku senang dpt kenal Fara, G Aini n Yana. Tp plg selesa dengan aini n fara...hapy sgt.

Sehinggalah sesi meluahkan perasaan, dimana Fara dan G bercerita tentang apa yang mereka rasa pasal mlm nie. Tiba bab Fara, aku dah x dpt nak senyum sgt. Aini pulak perasan, n tegur. Aduhai. Malu mcm nak terjun masuk dlm jug air coke tu jerk. Siyes aku sentap. Ayat Fara buat aku sedih. Baru aku sedar, cuma tinggal 11 hari je lagi. +_+

Part yang paling sedih bila Fara mention aku n kata, walaupon baru kenal, rasa mcm dah lama kenal. N dia berharap kami xkan putus hubungan. hurrmmm~~~then, dlm msg lagi..hurmmm~~~X dpt aku bayangkan meja depan aku kosong...bila xde orang untuk aku jeling2 lagi. Bila xde siapa nak marah aku bila aku kerut dahi. N bila dah xde siapa untuk aku berkongsi cite bila aku jiwa kacau.

Fara, untuk awak...Sy seronok dapat jumpe awak. Bila tgk awak muncul kat pintu ofis, sambil jeling n tersenyum, lapang rasa dada. Seronok untuk merenung gaya awak. Cara awak...bila keluar...bila awak speking...hurmm~~Masa keluar hari tu, masa awak sejuk, sy rasa mcm nak pegang je tangan awak tu. Tp x boleh kot. Sebab awak ada yang empunya. Sy suke tgk mata awak. Bila awak berfikir...hurmm(sedih lagi)

Xpe laa. Atleast awak pergi sambung belajar. T bawak balik master then tunjuk kat sy k. Miss U laa sis!

No comments:

Post a Comment