Friday, August 5, 2011

~~Omelan X tentu Hala~~

Last2, benda yang aku takot2 dah pon terjadi. Harap2 aku masih dapat kawal lah. Niat aku ikhlas, tp pesan org tua2, buat baik biar berpada2. Berbuat jahat jangan sesekali....kan. Harap2 aku dapat kuatkan iman. Niat aku biar di perkenankan Allah. Namun mcm tu, kalau ditakdirkan pon, apa salahnya. heee~~

Smalam aku g banting. Bersahur 1st time dengan parent aku. Wah wah wah, terharunya. Memula tu aka mlm sebelumnya, aku eksited gle bila dpt kol dari mak aku yang mengatakan dorg dapat/terjumpa kucing hutan. Siyes, aku dah tgk. Pegang. Walaweh. CUTE SGT2~~. Nak bela nak bela~~hurmmm.

Aku jugak dah meronda2 ngan kekasih aku aka FZR6. Best bile org tegk sebab bunyik dia sgt garang. Tp yang x sedap, bila pulas je trottle, handle jadi sgt ringan. So, sangat senang nak dikawal dan x mencabar. Berbanding dengan ER-6n Kawasaki, moto nie sgt mudah untuk melayan selekoh. Kalau main ER, siyes tangan akan berketul2 sebab handle dia berat. Nak main lap pon, kene jaga2. Was pada sentiasa. Tp, Yamaha has awesome looks...hehehe...

No comments:

Post a Comment