Wednesday, August 3, 2011

~~Puasa~~

Ramadhan kali nie x bape nak happy lah. Semuanya sebuk. Mak bapak aku sebuk, adik2 aku sebuk, org tu sebuk, org nie sebuk. Duit pon kering. Siyes duit tinggal RM 60 utk survive bulan nie. Padan muke. Sape suh menyanggup je nak anggkat FZR600 cc...amek nko. Nasib bek moto tu design die cun. Bnyik pon garang. Hurmm~~~

Puasa kali nie pon aku celeb sorg2 jerk. Kadang2 tok ilangkan rasa bosan, lepak ngan dak2 umah. Student aku pon rajin gak mengajak aku kua minum2, lepak2. Tp stakat tu je lah. Keta pon da x bape boleh nak gerak2. Keje, keje dan keje.

Kolam dekat banting dah lama x g tengok. Aku rasa kalau bukan ayah ngan mak aku yang bg support, mmg lama dah aku lupakan sume tu. Haish. Well, hidup kena diteruskan. So, kita kena laa terima hakikat. Aku rasa aku dah boleh berjalan sendiri. Mula dapat lupakan apa terjadi. Alhamdulillah.

Hurmm....lagi sebulan je lagi untuk aku lepak2 ngan farah...hurmmm~~~

No comments:

Post a Comment