Sunday, June 13, 2010

aku dan malam2....

Seringkali cuba melelapkan mata, tetepi gagal. Aku mulai muak dengan kerenah mereka. Dahulu kata mereka aku ketiduran di siang hari. Kini bila aku sudah kerja, masih ada lagi masalah itu. Kedengaran juga tuduhan2 baru yang mengatakan aku berjaga malam.... Jelas sekali bahawa aku sudah tiada tempat mengadu nasib.........aku perlu seseorang.....nampaknya aku perlu tempat bergantung yang baru..

Pelbagai cara telah ku cuba untuk menyelasaikan masalah gagal untuk tidur ini. Dari menukar cadar dan sarung bantal setiap 3 hari sekali sehingga mengekalkan kewangian bilik melalui wangian ruang peribadi. Ia masih terjadi.

Mungkin aku rindukan seseorang. Mungkin aku terlalu impikan sesuatu. Mungkin kah begitu? Aku masih tak pasti. Apa yang pasti adalah aku tlah berusaha, tetapi masih gagal.......Ya Allah, selamat kan hambamu ini dari amarah yang tidak berfaedah...amin...

1 comment: