Monday, June 28, 2010

Perhitungan.....

Lagi 2 hari cukup sebulan aku berkerja. Semuanya hampir ke penghujung. Bak kata orang, penantian itu menyiksakan. Mmg btl pun...sangat tersiksa. Ble di pikir2 balik, payah jugak nak capai target. Tp alhamdulillah la.....semuanya nampak ok.

Bab2 duet nie mmg isu sensitif. Sepanjang bkerja, dapat jagak la save sikit ngan wat o.t. n ade sikit side income...boleh laa. Tp yang penting skali bos ok, x berkira sgt n x poyo sgt. Segala2 pun rasa ok.

Bab diet pulak, pun alhamdulillah...x banyak yang turun tp turun jugak laa. Lepas je abis kelas, selera aku tros ilang nak mengadap nasik. So aku just mantapkan lagi la ngan aksersize rutin n makanan yang memualkan mcm ikan rebus n sayur. Tp nampak gayanya, bulan depan kene rancang diet lain la plak. X boley blah la bulan2 asek makan cm tu jerk....adoi.....

Bab perempuan plak, ok cket laa. Calon2 tu.....hurmm....maybe ade kot. Tp yang sebenar nye mcm malas nak pk lagi. Ade sapu, xde dok diam2. Hahaha. Cm tu lak. Hurmm. Tq lah kepada si dia yang x bosan ajak aku kua nie......hehe

tu jerk la kot aku nak story...kali nie xde jiwang2....simple, sempoi n semak jerk..haha

2 comments:

  1. wooo..abg nie diet la..nak join gak la...pompuan?ko nak brape malam??hahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahaha...aku nak pompuan yang dlm tv tu...yang blakon cite mistres hermanas tu..pekejadah tah nama die ssh btl aku nak sebut..

    ReplyDelete