Friday, July 29, 2011

~~Stress?~~

Pening secara tiba2, sakit gusi / gigi tiba2, rasa nak demam secara tiba2....benda tu lah aku rasa sekarang. Nasib bek x banyak benda yang aku hadapi. Hurmm...betoi ka aku stress? Aku akui, aku susah nak lepaskan marah. Tp kalau betoi2 marah, siaplaa. Aku pernah balun dashboard keta aku sampai pecah dengan sekali hentak je. Xsure laa plak problem aku ape masa tu. Tp betoika stress?

Menurut Cik FARAH NURHIDAYAH td petang, aku mmg ade tande2 stress. Dari beberapa tanda yang disebut oleh awek cun tu td, ade laa beberapa tanda2 aku stress. Tp xde laa sekronik yang dlm surat kabar tu td. Ape pon, aku sgt terhutang budi kat Farah sebab dia dah banyak bantu aku. Banyak sgt. Bawak aku keluar dari problem aku. Sudi jd tempat aku nak share problem. Tp, siyesly aku sedih sebab dia kejap lagi xde. Lagi sebulan je lg. Sori laa, lately nie sy x dpt nak ada rapat ngan anda.

Sementara benda nie masih panas...aku nak ucap tahniah kat membe aku, Azam yang berjaya menjadikan event dia antara yang terhebat kat UNIKOP. Aku dengan dia banyak sgt persamaan. Budak kampung yang sama2 susah, sama2 berjiwa pelik. Rasa masuk sgt lepak ngan dia. Dan dia jugak lah sebab aku berani try untuk menjadi guru vocal untuk student dia yang buat persembahan mlm td. Tahniah bro! X sabar nak g langkawi!

Walaumcmanepon, sejauhmana aku enjoy life baru aku nie, dengan Farah, Azam,dunia mengajar, dapat moto baru, n mula rapat dengan seseorang tu, still aku x dpt tinggalkan kenangan lama aku jejauh. Rasa nak lagi, tp aku tau kami x serasi. Kalau ade peluang lg pon, rasanya mesti akan jd dimana aku akan rosakkan keadaan lg. Betol kata Farah. Bek aku lupakan dia. jauhkan diri aku. Dan still berdoa semoga Allah sentiasa dekat dengan aku....

*p.s: Sgt seronok bila student yang aku anggap adik2 dengar kata n rapat ngan aku. Kepada Cik Farah, sori x dpt sentiasa ada untuk anda baru2 nie....

No comments:

Post a Comment