Sunday, July 17, 2011

~~Aneh...Aneh~~

Hari nie aku sedikit pelik nape tah aku hangin x tentu pasai. Maybe sebab aku slalu jerk cuba menyekat keinginan aku nak smoking. Sampai2 bile dah sangap sgt2, baru aa kelua cari sekotak. hurmm. Sebab benda tu jugak aa aku hampir2 nak bagi penumbuk kat mamak kedai tu. Aduhai. Slalu ade jerk rokok aku. Tp disebabkan malas nak g amek, die kata 'habis' n aku spontaneously tros tarik penumbuk n hampir2 nak hayun kat muke die. Nasib bek ramai org. Tp bukan tu jerk yang buat aku geram. Die dok jaga counter, org nak bayar x de aa ramai mana. Tp sebab dok sebok bergayut sambil jaga mesin cashier, aku dan mereka yang nak bayar tu tunggu lebih kurang 15 minit kot. Come on laa bro...xkan 15 minit beratur nak bayar 2 bijik telor kot! Berbulu jerk. Aduhai.

Hurmm...aku jugak x berapa nak betoi lately nie sebab aku asek terfikirkan seseorang. Social life aku buat masa nie, ok laa. Bujang laa katakan. Kua ngan org tu, date ngan org nie. Ade gak yang sangkot, tp aku sangat lambat buat keputusan sebab bila aku pk2 balik, rasa cinta aku kat org tu lebih kuat dari rasa suka aku kat org yang ada hati kat aku. Nape jd mcm tu eyh? Aduhai....parah dunia nie.

Keje pon cket teruk buat masa nie. Tah aa. Budak2 aku.....nak tegas, aku x berapa nak pandai. Baik sgt, keje aku ada syarat untuk x bg aku dekat ngan budak2. Tp kalau ikotkan jerk, temper aku x ley nak kontrol, meletop bro. Nak tgk, try laa. Aku nie agak susah aa nak marah..tp klo dah angin, siap laa.

k lah. Dengan mata berat sebab x cukup tdo, mood yang x berapa nak ok, n malas xtau sebab apa, aku nak g basuh baju(wajib), kemas rumah, n mop lantai...x suke x suke x suke!!

No comments:

Post a Comment