Tuesday, July 26, 2011

~~Move On~~

Ok...done with those part of nangis2 leleh2 ingos jurai2 bagai. Sampai masanya aku rasa untuk aku teruskan hidup. Jom cite pasal sambung belaja. Amacam? Ade org cite sambung belajar peringkat Sarjana aka MBA aka Master nie akan lebih menyusahkan sebab susah nak dpt koje sebab gaji kene mahal sebab ilmu tinggi sebab....ape daa~~~

Tp, aku rindu nak masuk kelas balik. Rindu nak lepak2 minum2 lepas kelas. Rindu nak dok menganjing lecturer dlm kelas. Rindu lepak meeting mesuarat tingkap ngumpat2 sambil makan char kuew tiaw. Hal2 x tido malam tu laa buat aku rindu. Rindu nak gado2 manja ngan kawan2. Rindu .....segala2nyalah.

Aku rasa x sabar nak tunggu intake seterusnya. Nak tunggu hujung bulan 12 ke bulan 2 mcm tu laa. Dengan penuh debaran menunggu kat belakang daun pindu mengintip posmen yang bagi surat sebelum menyergah dia dan mengharap surat 'URUSAN SRI PADUKA BAGINDA' yang ada logo UiTM. Oh, UiTM di hatiku. Kemudian, bile sedar surat tu surat dari celcom yang dihantar untuk bgtau usage rate phone anda lagi beberapa sen je dari di BAR, tros laju2 lari masuk rumah hentak2 kaki guling2. SUMPAH X COMEL!

Tp, belajar sebenarnya sesuatu yang indah. Sebab, selain dpt ilmu, dapat melobi gaji yang tinggi, dapat bergaul dengan awek seksi ramai kawan baru, kita jugak dapat ape yang org kata strategic advantages berbanding org lain. Walaubagaimanapoun (tetibe teringat kat fauziah gous), aku syak aku nak tarik racun menjerumus bagai segala membe2 alam fantasi aku sebelum nie sambung sekali aa...mau x Kimi sayang?ahaks...Zahid, moh le moh...

Aku jugak syak ini semua tempias dari Fauziah n Farah Nurhidayah n Suhailayani yang berjaya menyambung pelajaran. Su lagi hebat, UK nko...huh...alang2 jiwa berkusut 1000 nie, rasanya nak try apply lah...hehe

No comments:

Post a Comment