Tuesday, July 19, 2011

~~Crying Mona Lisa~~

Tanpa aku tau puncanya, aku ase tajuk tu mcm men-sentap2-kan jerk lagi hati aku yang remuk nie. So, amacam? Stylo x ayat tu utk melambangkan kesucian jiwa aku?hahaha. Straight to the point please! AKU RINDU DIA. Sehari jerk baru dia xde. Siyes rindu. Slalunye dia la yang buat aku ok jerk. Sedar atau pon x sedar, aku sememangnye rindu dia.

Dari memule aku masuk aku dah usha jerk dia nie. Bile ade peluang, aku beranikan diri aku tegur. Bila dah kenal2, slalu lak keluar...agak laa. Tp aku rasa aku xde hati kat die kot. Jap2...ape beza xde hati?or admire? atau suke...minat?hurmm. Alah, yang pasti, aku minat cket je laa kat die. Suke lebih2 xde. Dia pon slalu jerk ade time2 aku susah. Boleh kata dia laa yang bawak aku keluar dari lembah kecewa (sajak gle bahasa) untuk sebuah kehidupan realiti. HUH!

Tp lepas aku ade problem ngan kereta aku, aku dah jarang kua ngan dia. Kadang2, nak msg mlm2 takot sgt ganggu masa dia ngan her special one. So diam je lah. Ape yang boleh aku buat cuma, jeling jerk dia kalau dia ada kat ngan aku. hurmm~~~ Bukan sebab dia cun. Cun tu mmg laa. Tp dia dari spesis2 terpelihara nyer org. Well educated, matang sgt2, ada pendirian, dan adalah org pertama yang sangat hebat asingkan hal peribadi ngan kerja. Wa suspek aa lu wahai SIFUK!!

Hurmm~~tp la nie die xde. Org yang selalu igtkan aku pasal jd diri sendiri, pasal cinta, n marah sebab aku deactivate Fb xde selama beberapa hari. Hurmm...aku rasa sebagai menghargai dia, aku nak wat surprise la cket kot. Hurmm...aku bergantung harap kat impreza aku. Semoga die cepat sembuh. So, sebelum dia xde nanti, aku dpt laa lepak2 selalu ngan dia.Harap2 aku ok laa nanti bile dia dah jauh~~hurm.....

2 comments:

  1. hehehhee..aku tau sapeeeeee....hehehehe...

    ReplyDelete
  2. SSSHHHHHHTTTTTT....DIAM2 UDAH!!!...hahaha...bro, BIAR PECAH DI PEROT, JANGAN PECAH DI MULOT!;p

    ReplyDelete