Tuesday, July 12, 2011

~~Indahnya Menjadi Lelaki~~

Aku syak aku hari nie terpaku dah tersedar oleh keajaiban duniawi. hahahaha. Semenjak 2 menjak nie, aku dililingi oleh rakan2 yang bernyanyi riang dan indah...tidur tersenyum...dan semuanya pon suke...aduhai...indahnye dunia...asek2 aku je yang peluk dinding sensorang. Ahaks

Tp td aku syak hari nie sudah tukar laaaahhhh! OTW aku mau balik td, ade student yang tengah makan dengan kawan2 kat food court. Sumenye pompuan. Tetibe, ade sorg tu, nampak jerk aku terus tegedik2 sambil lambai2. Aku senyum balik sebelum aku syak aku tersalah perasan. Tp bile tgk belakang, xde org lain kot. Then, masa aku tgk balik dak pompuan tu, die senyum sambil gosok2 tangan ateh meja makan. hahaha. Siyes mcm kelaka dan menggedikkan.

Adalagi....kemudian membe sebelah die perasan budak tu jd mcm tu..so member die tanye laa...'nape wei'. Gegel td jawab 'tu...tu...' kat membe die sambil tunjuk2 aku. N membe die tgk aku, then tanya balik, 'sape tu?' Dak pompuan yang setengah syahwat td tu pon cakap balik,'tgk tu...lecturer tu' sambil senyum balik kat aku dan berlakon pengsan bila aku senyum kat die balik. Aduhai. Sawan aku mcm nie. Aku jalan dekat je ngan dorg sampai aku dengar bijik butir cakap2 bilik tidur dorg tu...haish... malu sungguh aku. Terus aku jalan laju2. Adeh

Hurmm. Tp itulah keindahan menjadi lelaki. Walaupon x dpt menangis dikala sedih, atleast aku masih boleh mengada2 kalau aku singgle...hahaha....

*p.s.-TGK WAYANG HARI KHAMIS DENGAN SOMEBODY!!!ehe

3 comments:

  1. tgk muvi ngn somebody jek..xmo pon ajak kami di sini kan..huk~

    ReplyDelete
  2. singgah cni n follow.. ala.. salah ke pekerjaan sy tu huhu

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat tgk wayang ngn SOMEBODY~~~ lalala

    ReplyDelete