Thursday, July 14, 2011

~~Sebuah Memori~~

Ok...tak dinafikan lagi hari nie mood aku O.K. Sebuah turutan peristiwa gembira sedang rancak bermain dan berlegar...argghhh...sastera sungguh ayat tu...aduhai. TRANSFORM!!! Hari nie aku suke sebab sesuatu. Ce teka...teeeeettttt...time is up. N jangkaan kamu salah sama sekali. Jawapanya, hari nie aku memandu kereta mini austin cooper a.k.a kereta mister been. Lama aku tinggalkan keta tu. Banyak Kenangan aku bersama kenderaan usang milik my dad. Ia membuatkan perjalanan aku dari shah alam ke gombak mcm sebuah pengembaraan merentasi masa. Perghhh.....sajak betoi~~

Aku pernah bermain cinta dengan sorang gegel dari penang yang mana hubungan tu x sampai kemana pon. Die cuma memperalatkan aku sebab aku org shah alam yang boleh beri kemudahan pengangkutan dan seolah2 payung kepada dia yang belajar kat PSA masa tu. Akhirnya kantoi jugak yang mana die tersungkur mangis sedu2 leleh2 bagai lepas kena maki depan dewan. Sajak sungguh time tu. Hahaha. Baru laa aku rasa kedudukan lelaki yang sebenar. Kalau pompuan=tamparan wanita, kami ada tongkat sakti mulot manis!!argggggg....APA INI???(*&e&(*@&t(*&qr(ut)(&$

Selain itu, aku jugak pernah beracing dengan sebuah satria sampai keta aku berpusing2 kat roundabout. Pergghhh...siyes pucat time tu. Ye laa...jiwa muda remaja. Darah mendidih panas. Keta siap turbo hicam twin turbo super cam bagai. Nasib bek x ekseden. Kalau x aku rasa, aku cuma boleh bermain blog di alam hantu sahaja kot. hahaha

Pernah jugak ada kenangan dimana aku minat gle kat awek nie. Usha punye lama, last2 die rapat gak ngan aku. Ley kata hampir setiap minggu kua. Teman die shoping aa. G jejalan aa...makan sesama..MASYUKKK...tp yang x masyuk nye, keta nie penah kepit kaki awek tu sebab seat sebelah driver xde. So, die kena dok seat belakang n keta nie cuma ada 2 pintu jerk. Siyes lucu. Lebam jugak bro kaki dia. Hurmm. Tp kenangan je bro. Walaupon still kawan, tp die dah tergoda ngan pakwe ensem dari SEBERAnG JB yang ade kerjaya n dah berjaya. Apa nak buat nasib badannnn~~~

EMO TIME~~~!!!!!! Sejak bulan 5 ari tu aku kecewa dan bawak diri. Sgt2 kecewa sampai berat badan aku turun 13 kg dlm masa 2 minggu. Siyes gagah time tu untuk aku leleh. Banyak benda yang aku simpan just to share with her. 2 agonizing month!! Banyak benda yang aku simpan tok dia terbantot.Aduhai....

Im lucky sebab new environment nie ada banyak kawan2 aku yang sgt supportive. Mcm fara, azam, pian, tahir n raihan yang banyak tau pasal aku dan keep on motivating me. Mcm2 perkara gila aku buat. Layan selekoh sensorang, lepak kat bukit ampang sensorang, g karok sensorang n paling sadis, deactivate fb! Siyes mcm bodo. N dorg yang aku mention td seolah2; bro, awek nie hot bro..try laa adjust. yang tu x nak bro?~~hahaha

Aku sgt kecewa smpi aku x dpt nak tekan buten delete kat enset aku tok buang sume gamba dia, msg dia. Sebab aku yakin someday Ill have the courage and text her...sehinggalah aku yakin jangkaan aku salah, dan aku berjaya pujuk diri aku tok buang benda tu. TP CUME SEPARUH!!!adehh~~

Aku igt lagi ada 1 masa tu..sajak gle sebab aku dah dpt jd lecturer...yang mana penah 1 ketika kami bercerita untuk ceburkan diri sebagai pengajar bersama2. Waaa~~last2, aku sensorang jerk. Tp tu sume memori. Dan aku yakin dia x pernah berjaya lupakan aku seperti mana aku meranggak dan gagal untuk buang dia jauh2 dari ingatan aku.

Xkesah laa samada dia masih ada perasaan kat aku atau pon tidak, dia benci aku or x, even dia harap aku mati sekalipon, perasaan aku masih sama. Walaupun aku dah kua ngan ramai awek lepas die (tanda protes) tp xde 1 pon yang berjaya buat aku senyum balik. Miss her so much!

*P.S.:Im on diet..jeng jeng jeng...esok nak g tgk wayang...jeng jeng jeng jeng...dan merokok merupakan benda yang bodo!!!jeng jeng jeng jeng jeng jeng~~~hahaha...xde keje eyh wei?g tido laa sane!

2 comments:

  1. ceyyt! tgk wayang xajak~~ hohoho..
    diet jgn xdiet.:D nnt kit pi shopping sama2 ya pak man...:D

    ReplyDelete