Thursday, April 14, 2011

~~Apabila Belacan Berbau Wangi~~

Sumpah aku xnak dah...itulah dienye. Kenape belacan??kenapaaa???S.Samsudin dlm cite seniman bujang lapok pun jd tension n sound S.Kadarisman;kenapa sbb belacan pun sampai nak pancung2...haha.

Bukan ape sedare sedari sekalian. Tahukah kamu semua bahawa belacan tu adalah punca virus selsema burung? Aku nie bukan ape. Aku cuma nak tolong. Sbb aku dah Terkena. Bukan stakat mukus(ayat lain kepada ingos supaya berbunyi sopan sikit), abis sume isi tekak, isi perot tekelua. Bukan tu je,bulukaki pun sampai gugur bro! X caye udah

Aku rasa2 la kan, maybe sbb musabab die nie, mungkin daripada bau belacan yang agak tengek...cube bayangkan tuan2 n puan2..ape jd kalau belacan tu bau wangi!hurmmm...maybe kerajaan akan mengharamkan penggunaan belacan sbb semua makanan harus d lumuri dengan beliau.mungkin!Atau pun, golongan atasan akan berbangga setelah dapat menyimpan sejongkong belacan dlm rak display dorg sbb time tu belacan adalah semahal emas 919. Maybe.

Yang penting n paling mustahak sekarang, x selesa btl aku kalau selsema. G restoren pun bau belacan. Nasib baik lah nko belacan. Kalau x, dah aku ehem2 dah. Adeh...nie pun ade rase2 nak hembus bagi bertabus mukus dlm idong nie haa. dah laa kene sound ngan jiran sbb bersin kuat sangat. Adeh..ape laa nasib aku nie haaa~~~

No comments:

Post a Comment