Monday, April 25, 2011

~~PELASTIK~~

Ok, nampak sama, tp berbeze eyh cik fasha oii.....lain isi kandungan. So, jangan nko nak perasan k!!haha. Ok...nice cte pasal manusia penipu yang belagak betol. Insan durjana yang berlagak wira...kot. Siyes aku benci. Dunia nie dah sarat sangat dengan masyarakat yang sgt sampah mcm nie. Ape korg igt dengan berpura2 senyum, org lain x nampak nko nie jaht? TLG CKET EYH MAT! AKU X KESAH PUN DENGAN SENYUMAN MULOT BUSUK NKO!!!!

Antara sepisis2 yang aku menyampak nak tgk muke adalah org yang sgt ramah dan baik bila die nak kan sesuatu dari kita kot.Sumpak aku x ske...konon aset baeeekkk, so org mau dtg la eyh kak? Sori, u mess with the wrong person. Kalau nko bogel depan aku pun, aku lari kot!

Aku nie jenis laki yang nampak je mcm lurus, tp aku x pon. Aku lelaki sejati yang sangat menghargai kawan yang menghargai org sekeliling...FULLSTOP! Kalau setakat nak main2, boleh g mati...ok!

3 comments:

  1. "aku nie jenis laki yang nampak je mcm lurus, tp aku x pon" (Lokman, 2011)

    HOMAIGOD MANNNN ADAKAH KAU CUBA MEMBERITAHU SEGENAP MANUSIA BAHAWASANYA KAU TIDAK STRAIGHT?! HOMAIGODDD!

    ReplyDelete
  2. hahahahhaa.....mannnnnnnnnn!!!ko gay ke????????????????/

    ReplyDelete
  3. hahahahaha...siot nko pasha!XKIRE..NKO UTANG AKU PROSPERITY.....

    ReplyDelete