Tuesday, April 19, 2011

~~Cerita Mengarot Di Hari Senin~~

Hari ini hari isnin. Tapi aku x tau kenape hari ini hari isnin. Yang aku pasti hari isnin ini telah termaktub n tertulis dlm kalender jewish...kot. Hahahaha. Xde modal sungguh kan.

Bukan itu lah point die. Hari nie aku tetibe mau story pasal kawan aku si Pasah or Faseha Adenan. Die nie serious lawak. Aku x sure laa mane genetik tah yang menurun nombor kat die nie. Tp yang pasti, siyes ape yang die buat, or cakap, event ketiak die sbnrnya bau tungkik, die mmg kelaka tahap tupai! Die nyer favy food adalah ayam goreng yang aku sendiri pelik nape suke ayam sedangkan ayam tu ade injek tah pape...kot kot ade injek jeletin haiwan 3 kaki ke, kot kot injek mamalia berdarah hijau ke....who knows. N aku rasa sebab tu lah die slalu jadi kureng walaupun die lucu!

Lagi sorg kawan aku yang the best among the best adalah kimi gemuk(sbb dlm kelas kami ada lagi sog kimi yang kurus tp hebat)(kot)....die adalah penggemar makanan dari Thaiwan iaitu Mc Donals. Aku kenal die mase aku sem 3 sbb die jiran blakang ponggong aku(kira baris blakang punye meja lah). Dia mempunyai hobi yang lebih kurang sama ngan aku iaitu TIDOR. Walaupun begitu, iQ die adalah lebih tinggi sebb aku rendah cket(sumpah die mmg bijak sbb die jenis yang berfikir punyer org). Kami mula menjadi sahabat baik apabila kami mengalami nasib yang sama iaitu budak kutip dlm kelas n kami sama2 berazam utk buktikan kpd org lain yang kami lebih hebat. Cuma bezanya, aku adalah org yang mengejutkan die bagun pagi utk ke kelas dan die adalah org yang dikejutkan. Siyes seksa gila mengejut org yang x sedar diri masa tidur. Siap kena halau kua dari dari umah then pas 5 minit kol dlm keadaan pilu bertanyakan sebab aku tinggalkan die....

dah lah...aku dah letih mengajar spss yang aku x otai kot. Ciss!

2 comments:

  1. hahahaha...macam haram...aku sumpah x sedar time ko kejut 2..hahaha!

    ReplyDelete
  2. agak-agak lah nak kate ketiak aku bau tungkik. kemon lahhh. aku kalau mandi ketiak aku sabun dulu tau!

    huehuehuee..

    ReplyDelete