Sunday, April 24, 2011

~~ dot..dot..dot..~~

Termenung dah ku buat. Menyanyi tangkap leleh pun dah sudah. Ronde2 pantai ngan lagu sekuat2 alam dlm kereta pun sudah. Ape lg boleh aku buat. All ready miss u la kawan. Aduhai. Tah ape laa ngan ngah buat skrg nie kan kan kan..tah2 ngah rindu kat aku jugak kot(perasan). Tp yang aku budget2, kompom nko pun ngan makan dlm kalau tabce lah kan..kot......Aku rindu sbnrnya. Tp nak msg, segan la plak(eish, gua dah sunat...OK!)

Td aku cube2 nak try. Lepak2 kat pantai. Kat kedai makan. Ade lak awek baru kerja kat situ. Style2 usha aku jalan jatuh longkang tu. Aku ape lg. Aku tenung laa die lelame. Hahaha, tau ape jd? Die letak ikan mentah dlm nasik goreng kot. Sian makcik tu kene tunggu nasik tu di buat balik.haha. Pk2, nak usha lagi. Tp memandangkan aku ade 1 lagi jantung yang xde kat bdn aku nie, aku abaikan lah hasrat aku tu.

Hurmm....semenjak 2 menjak nie, kalau pk pasal hal tu je, mata ngantok pun jd segar. Kepale ringan pun jd berat. Tkebil2...xtau ape nak buat. Takot laa jugak kan kan. Kot kot .....tp .....ah..itu allah yang tentukan. Kalau die serius, ok la....kot..kalau x, tu maknanya bukan rejeki aku lah tu. Nasib lah. Kua ayer matha dara skali pon, masa ttp berjalan. Bukan dpt undur2 balik macam kata Axel-andai dapt ku undur masa. Maybe yang patah akan tumbuh, yang hilang akan berganti...kot.;p

Yang pastinya, aku x paham la budak seko tu. Suka ckp laa suke. Nak pusing2 kejadahnye. X suke ckp. End of story. Kan. X elok sis, menghukum org tanpa periksa. Mak kite kate, masuk neraka tau.haha. Ape pon, aku dah tenang pak atan cket. X seluruhnya pun, ada laa cket. Pk2, banyak lagi benda yang aku kene buat. Insyaallah, dlm masa terdekat aku dah sah menjadi ahli nelayan. Kot2 laa dpt lesen buat sangkar. Dpt wet lebey. Buat masa nie, kolam udang n impot ekspot.Fokus, fokus wahai pakman. T bile dah kaya, ade laa awek dtg mengoda2..masatu aku nak jual mahal2(konon lah tu)...ape nye?Jual ikan mahal2 lah! haish korg nie..hahaha

Kelmarin pukol 4. Smalam kol 3. Hari nie tah kol bape laa aku dpt lelap. Nie pun dah time aku nak layan perasaan, dok menung2 petik guitar. Hurmm....sejati kot. masyuukkkk!

No comments:

Post a Comment