Wednesday, September 1, 2010

~~Adakah Ini Suatu Petanda?~~

Selepas dengan lena dan kencangnye tido semalaman sehingga kesiangan(sangat2 siang ok!!) aku akhirnya berjaya!!haha....Berjaya tidak dapat tidur malam semula. Huh...Sangat menyiksakan. Tetapi bukan sebab ketiduran yang buat aku x dpt tidur, tetapi aku yakin, sangat yakin sehingga mampu menolak talian hayat yang ke3 x2 itu.Huh!!

Alang2 dah x dpt tidur ini, aku ingat mau share same story lah....memandangkan ini blog aku yang punya, so aku nak share kat diri aku(walaupun ade org yang bace). Semenjak kami bertemu tempohhari, serta bayangan isi hati si dia yang di sms kan kepada aku, aku semakin terbayang2 akan si dia itu. Mana taknye, dari sms yang di text kan kepada aku, seolah2 dia menyatakan ;oit lokman, goda lah aku...godalah...im gorgeous now!!

Walaupun sedemikian rupa godaannya, aku memutuskan masih belum berani untuk tampil sebagai lelaki sejati memandangkan ex nya dahulu adalah kenalan ku. Patutkak? Tempohari aku ada menyatakan yang aku telah shortlist kan 2 nama....Tapi setelah ditilik2 balik, aku yakin saat ini(tepat pukol 5 pagi pada 1 hb september) si dia adalah yang terbaik untuk aku tatkala melihatkan layanannya kepada kedua orang tua nya.

Yang sorang lagi tu, ganeh tu mmg la ganeh, tapi kdg2 terlampau ganeh untuk aku manjakan diri aku kepadanya. (Huahahaha...ayat gedik!) Pada saat subuh2 yang dingin ini juga aku rasakan aku harus bertindak. Memandangkan aku ada menyimpan rahsia si dia, makanya wajar jugalah aku berterus terang tentang AKU SUKA KAMU!!Dengan itu, sekiranya kene riject pun, dia mungkin akan merahsiakan perkara itu dari pengetahuan ramai. Tambahan lagi, aku pun bukanya jenis lelaki yang sukakan publisiti murahan. Berlakon pun wat org gelak jerk!huh....memalukan sungguh!!!!!!!!!!!

So, aku dengan ini mengishtiharkan tarikh permulaan hari raya....isq..merepek2...haha. Aku memutuskan yang aku akan berterus terang kepadanya dalam masa terdekat ini. Sekian luahan lelaki layu..haha

4 comments:

  1. wah3!!!!baru brape ari aku tgglkan ko...ko dah jumpa gf baru????hahaha...tahniah man...selamat aku...konferm ina aku punya...hahaha

    ReplyDelete
  2. eyh eyh eyh..laki2 ade qouta4 tau!!hahaha..ina yang ke dua, pred yang ke3...ceh ceh ceeeehhhh!!!

    ReplyDelete
  3. hee..semoga b'bahagia!!!happy for you..jgn jd mcm org 'tu' dh la..nk ngorat..tp lain plak ayt yg dia bg..hee XD

    ReplyDelete
  4. org tu??sape2??haha..nak tau jugak nak tau jugak!!!!

    ReplyDelete