Friday, September 3, 2010

~~Biasa2 Sahaja~~

hurmmm. Dah 2 hari aku post citew ala2 gile. Hari nie biaq sayu plak. haha. Mlm nie aku xpat tidoq lg. Penat sangat kowt. Letih beb! Dari kol 12, sehingga pkl 11 mlm. Keje mengangkat. Angkat la pape. Lokasi dah tau. Tasik biru area2 sg.buloh-rawang sane. Jauh kan. Pas nie aku ulang alik g koje ke sane laa gamaknya. Tp ade berita gembira; gaji aku dah jadi 1 jam=rm5!!!!!klo pulun cecah 1k lebih gak tu..haha

Ble malam jerk, susah nak tidoq. Ble susah nak tidoq je, pastinye malam!huh. So ape lagi, mengelamun jauh la aku. Tp hari nie len cket. Kene browse fb dulu baru dtg feel emo!haha...feel emo pun mau di cari ka? Hari nie aku notice something. Life isn't easy kan. Nak senang kene ade wet. Nak ade wet kene koje. Nak ade awek kene kacak. Nak kacak kene kurus. Nak kurus kene seksa!haha...xpe...usaha lagi!

Hurmm. Ari nie jugak, balik dari koje dlm keadaan letih, aku dapat kabar berita dari shabat ku di sepital. Absorber die nyer kes lom settle lagi..huh..pore NiCo. Xpe2. Sok luse kua aa kau kot. Ujung taun kita pusing 1 semenanjung!ok? Banyak g x buat nie. Tka sport rim, blom. Cat, blom. Ekzos, blom. Yang dah settle, speaker, n set adjustable absorber...tp x dpt suite ngam dgn body mounting.hurmm

Tu jelah kot aku nak stori mlm nie. Owh ade lagi. Aweks tu masih blom gedebuk jatuh di tekel aku! bubye!!!ahakz

No comments:

Post a Comment