Sunday, September 19, 2010

~~Keliru...Semakin keliru~~

Kenapa seharusnya aku?Kot....mungkin ya. Mungkin mmg salah aku. Aku salah tafsiran. Tapi kenapa?

Mmg aku dah mulakan langkah. Mmg aku dah bertekad. Tapi kenapa sepertinya dia memilih?Akukah yang salah memilih?Ya! Mmg aku memilih. Aku pentingkan org yang amek berat hal keluarga. Aku pentingkan org yang menjaga tingkahlaku. Aku cari org yang boleh menjadi contoh. Dia adalah seperti itu...tetapi dulu. Kenape sekarang lain? Kenapa harta adalah lebih penting?Kenapa rupa fizikal menjadi keutamaan?

Kaliru sangat. Yang lagi 1 nie, mmg aku ada hati. Tapi aku rasakan si dia mungkin x berminat. So aku ketepikan....tapi kenape lately dia bg sign2 yang mcm tu?hurmmMesti ke aku yang jadi mangsa keadaan?

Mungkin aku salah. Mungkin aku silap. Mungkin si dia adalah lebih memahami. DAN AKU BENCI KEPADA MEREKA YANG PENTINGKAN DUNIAWI!!!!!!!!!!!!!!!!SGT BENCI!!!!!!

2 comments: