Thursday, September 30, 2010

~~Apa Maknanya Semua Ini~~

Kerja dan kerja. Aku telah berusaha segigih mungkin untuk mencapai impian. Aku sangka ianya mambu memberi bahagia kepadaku. Mungkin seketika cuma....mungkin....Tetapi apa yang aku kejar ini, hanya menampakan kesan positif untuk jangka masa pendek shaja. Aku telah berusaha agar kewujudan ku disedari. Namun ianya bukanlah kejayaan terbesar. Bukan pula kegagalan. Aku telah berjaya membuka mata beberapa individu yang sememangnya mahu aku rapati. Walaupu begitu, ianya bukanlah seperti yang aku sasar kan. Nampak? ada positif ada negatif..mungkin itu adalah ketentuan.

Aku berusaha untuk melupakan seketika. Bersungguh2 aku lalaikan diri ku dengan pelbagai aktiviti dan angan. Walau demikian usahaku, ianya tetap sia2...aku masih merindui. Kekadang aku resah di dalam kekalutan. Mungkinkah dia juga begitu? Umpama pipit dengan enggang. Berjauhan mengibar sayap sifatnya. Begitu juga aku. Mungkin tidak layak untuk diri nya. Cuma yang aku mampu, hanya bercerita.....segala apa yang telah terlakar oleh mu dahulu. Sekiranya, aku salah, tunjukkan padaku. Mungkin ada jalannya........

No comments:

Post a Comment