Monday, September 27, 2010

~~Yang Sempurnakan Ku~~

Hadirnya memberi sinaran baru buat diriku. Setiap langkahnya menjelmakan kepadaku harapan. Senyuman manisnya penawar duri berbisa. Lirikan matanya menerangi seluruh hidup ku. Tapi sayang, ianya hanya kenangan.

Bukan sekali, bukan dua kali. Ianya datang dan pergi. Dan aku masih menanti. Tetap menanti sesuatu yang tidak pasti. Sekiranya aku buta, itu dahulu. Sekitanya jahil, itu juga dahulu. Aku yakin, aku semakin metang dalam meniti usia.

Tetapi menapa ianya berlaku. Aku seakan di undurkan kembali untuk bertemu masa silamku. Aku juga pernah bagini. Dahulu. Situasi yang serupa.Harap aku tabah menghadapi dugaan.

Dan aku akan menanti...terus menanti...setia menanti...sesuatu yang aku sendiri tidak pasti...yang sempurnakan diriku..............setia menunggu.....

2 comments:

  1. jgn pk sgt man...nanti ramai la yg dtg bergolek...kalu asyik pk sgt bleh jadi gler...ko jgn gler dulu...tggu kte beli motor same2 dulu..haha...xpe2,lau dah desperate sgt nanti aku crkkan..aku dah keje nanti mesti ramai yg bleh aku usha utk ko...

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....saje je aku post....nak penuh2kan blog...beb, nko kene dtg tempat keje aku....siyes kene....ade sesuatu kat sana!

    ReplyDelete