Thursday, September 2, 2010

~~Mungkinkah Kejayaan Di Pihak Ku?~~

Selepas sehari dari post gatal aku semalam, aku telah pun memulakan langkah pertama. Hahaha...post gatal!!!hurmm...Aku tertanya2 mungkinkah si dia telah pun mengetahui langkah2 mengorat dan memikat yang aku ambil?

Seperti biasa, subuh2 inilah idea datang mencurah2 untuk aku update blog. Hari mood aku tidaklah segila semalam. Hari ini i end up my day wondering; if shes know my from the bottom of my heart sincerely, to know her as close as possible. Kalau2 si dia sedar yang sememangnya aku serius dalam hal nie.

Bukan lah aku nie gatai sehingga kene makan ubat anti gatai(antihistamine/mentang2 laa aku kerje kedai ubat!!!), tapi aku rasakan sekiranya aku terus memendam rasa seperti 3 tahun sebelum ini, i'll get nothing. Aku akan rasa sangat rugi kerana aku mentafsirkan gadis seperti ini pada era dunia modern ini adalah sangat susah untuk dijumpai; sehingga mungkin saintis2 akan berebut2 untuk menangkap dan menjalankan eksperimen mengenai kesucian hatinya; memandangkan tidak ramai lagi spesis2 ini wujud di alam fana ini.

Aku rasakan aku jatuh hati dengan si gadis sengal ini bukan sebab nafsu semata2. Sebab kalau kerana nafsu semata2, kompom aku akan menulis blog2 lucah berkenaan bentuk badan model2 yang mulus dan jernih kulitnya...TIDAK!!aku bukanlah selucah itu!(hakikatnya aku adalah seorang yang kuat pegangan agama, sangat takot kepada maksiat, sangat hensem, kacak dan jambu...hahaha). Hati ku betoi2 berkenan dengan si dia yang tidak pernah tinggal solat, dan melihatkan kepada layanan si gadis kepada org tuanya. X kesahlaa walaupun dia pandai masak ker idak(hakikatnya, sangat kesah sebab aku nie ley aa masak takak2 nak bagi api dalam kuali naik 1 meter dari aras laut!!). Aku harap si dia akan mampu beri ku kesempatan untuk dirinya ditackel olehku nanti!!

Memandangkan aku telah menulis blig disaat2 malas2 ini, makanya...hurmmmm...nak tuka lah....hatta(baru sedap cket!) ingin sekali aku zahirkan di post kali ini bertapa aku kesal dengan post fb aku semalam. Aku sedar aku telah mengepos (bukan post surat raye ok!!) post2 yang bukan sahaja mampu menhiris, malah menghancurlebur, melenyek, mengoyak rabakkan serta menjahanamkan hati rakan2 yang membaca sehingga boleh di buat masak kicap! Oleh itu, disini aku tegaskan(bukan senang tau nak dpt statement nie) aku sangat2 kesal dan beribu maaf aku utarakan(selatan, timur, barat x payah!)

Hurmm. Manlis berbuka semalam, walaupun x berapa havoc, ttp cukup untuk buat aku pemerah pipi(blusing)!. Mana taknya, dorg ckp aku dah kurus kot!!!!!! Pakcik dah kurus?wahahaha..perlu di ingat yang life begin at 40...yeah! Semua perkara di event itu berjalan baik2 sahaja. Malahan air ciptaan tangan aku iaitu ashkreem soda+natadecoco (aku pelik seketika nape name die cm gitu?) + lychee, hampir habis. Perlu di ingat disini, Ashkreeem soda tu 3 botol, natacoco or watever name die, ngan 2 tin lychee tu sangat banyak untuk 12 org ok!

dah la tu...mate aku menjerit2 sebab x dpat nak produce taik mate pagi nie...kene keje pagi pull lak tu tok 3 hari nie......bubye n salam 1 jawe!

No comments:

Post a Comment