Friday, June 3, 2011

~~Allammaaakkkk~~

Ok...for the 3rd time aku rasa terkilan sangat2 apabila hari ini.....JUMAAT KOT! Yup. Terima Kasih kerana menggusarkan aku yang baru menjadi single (yang baru2 nak jinak nie, blakang kira). However, tadi Ila dan Aini ajak aku makan kot...ehehe...nasik ayam MENTAH???apakah?

Ok...esok hari sabtu. Hari dimana couple2 akan keluaq dating tgk movie makan pop-cornie corn pelok2 cium2 bagai(sila jauhi maksiat) manakala aku cume duduk kat umah dengan keadaan mulot yang penuh nasik sebab bosan. Ok, ini fakta. Sila notice yang kebosanan boleh buat kita jadi gemuk. Sebab I have experience makan sebab bosan...owh, eating disorder...

Walaubagaimanapon, secara tiba2 aku rasakan bahwasanya....nasik dagang sedap aa(tu kata perot aku yang tengah lapa, x no idea nak makan ape). Semalam aku naik keta n bukak musik sekuat2 alarm alam yang mana selepas kene penyakit kemurungan akibat evening sickness(penyakit utk org single je) dan menyebabkan aku kembali lega. Aku ada uplod lagu baru...im coming home n I need a doctor...best bro...

Hurmm...nape tah aku post perkara tahyol mahyol carot marot bagai nie haa?Motif apakah???????

No comments:

Post a Comment