Thursday, June 9, 2011

~~Balak oh Balak~~

Hari nie aku g temu duga dlm sektor kerajaan. Badan berkanun. Yang datang, maakkk aiiii... mcm pegi kenduri. Calon2 pon bukan calang2. Ade yang dah dok dlm kerajaan dah pegang jawatan tetap, ade yang apply gune master, ada yang budak baru nak up n cerita poya x sudah( yang tu siyes aku x suke)...tp ape pon, I mess it up.

Masuk bilik interview dengan perasaan x sihat, idong tsumbat n cakap mcm org sengau, lansung xde harga diri. Aku pon x sure ape je yang aku merepek dlm tu td. Tp yang pasti, la nie aku rasa mcm nak melantak banyak2 then tido.

Btl laa apa yang aku rasa selama nie. Sebenarnya, aku mmg lansung x suke kerja kerajaan. Maybe benefit dia bagi banyak kot. Tp masalahnya, environment die x condusif. Lansung xde sikap profesional, nak belagak setiap masa dengan jawatan yang x seberapa, n slalu je mengular dek masa rehat yang banyak (dah tau mcm tu, yang nko dok applu jgak2 tu nape...bahlol) =P

Aku harap2 mlm nie aku dpt release tension. Harap sgt2 nak lepak ngan dia nie. Nak tau aa jugak dia dah chat ka blom kan. Ye la, kata org hidup x sentiasa diatas. Bahagia xkan selamanya kekal. Ini mungkin hari dia, sok lusa hari aku....sapa tau....

No comments:

Post a Comment