Friday, June 24, 2011

~~Sesuatu Yang Meruntun Jiwa~~

Semalam aku putuskan bahawa aku perlu cuba untuk lupakan facebook. Sebabnya? aku rasa aku terlampau leka dengan benda tu. Asyik sgt. Kerja dah ok. Susah le mau cari time bz mcm skunk nie. Kemudian ujung2 minggu aku akan ke banting demi meneruskan usaha yang aku mulakan.

Hurmm. Jap2...nak emo ley x? Aku rasa sedikit sentap dan kesal atas kata seseorang yang sangat mengakitkan hati. Ok, sila notice yang business tu mak bapak aku yang punya modal. Sebab aku sentap? Aku yang pujuk die org beria2 sampai tahap x lalu makan seminggu supaya dorang laburkan modal untuk usaha nie. Dan aku yang urus! FAHAM? x kot. Nko x paham la kot sis...kan..sebab bukan nko yang makan sampah sebab x cukup duit nak beli makanan kat kantin zaman2 sekolah rendah dl. Kan. Bukan nko yang minum air paip semata2 utk ilangkan dahaga petang2 sebab duit belanja 30sen untuk sehari dah abis. Abis sebab ape? Sebab aku beli kopok lekor ngan air secawan untuk makan tengah hari. kan...nko xkan paham punyer. Nko x pernah susah sampai kene curik duit untuk makan dan beli buku. Nko x pernah jadi budak yang paling selekeh dan selalu kene ejek sebab nko susah nak dapat baju baru! XPERNAH!!!

Ok....dah kool~ Sajak je kalau aku pikir2 balik. Jom teruskan cite. Tetiba hari nie awek yang seolah2 ada chemical ngan aku tu dok bertentang mata depan aku, n mood nak ajak borak2 tros termuncul dlm minda. N ayat yang pertama terkeluar dari mulut aku adalah, sis...guess what...im terminating my fb...then secara tiba2 die pon membebel kat aku sebab aku buat sesuatu tanpa berpikir. hurmm....

Dan setelah pk masak2, perluke?Kan...kalau ade orang yang x suke aku pon, ptt ke aku kesah? X kot. X luak laa fren list aku. G mampos sama lu!!!!!But, nway, tq to her sebab banyak bantu aku kembali berdiri. Bantu aku kembali menjadi aku. Yang sentiasa ada untuk saat2 suka dan duka. Walaupun kita rapat, n aku mmg ade hati kat anda, tp sila lah tahu yang saya belum lagi terpikir nak jd teman istimewa anda. Buat masa nie, berkenalan dan bersahabat dengan anda dan cukup buat saya happy. Cuma, sy janji yang saya akan sentiasa ada untuk semua waktu2 sudah dan senang. Ill promising U...

TQ AWAK~~~~

*p.s.: x sabar rasanya nak tunggu masa U teman I beli jam...Untuk I, semua kenangan nie akan ada pada jam tu at the time U have left me.... :{

No comments:

Post a Comment