Tuesday, June 28, 2011

~~KFC oh KFC~~

Haa, mesti korg rasa cite nie as all about kfc with those boring historical backgrounded kan kan kan. Hahaha. W.R.O.N.G.!!! Kalau korg igt nie pasal kfc, sehingga menjilat kaki, siapa ronald mc donald, n burger ape yang paling sedap, sila pergi kat blog lain k!

Nie pasal sesuatu yang aku buat mlm nie...opss...kami...bukan aku sahaja kot. Yeaahhhh! Ape yang kami buat? KFCing, makan-makaning, chit-chating, gosip-gosiping n gelak-gelaking. Sume pon ade ing kot. Bertapa bagusnya grammar aku nie. hahahaha

Aku enjoy mlm nie sebab aku dpt tgk die gelak. Dpt tgk die malu2. Dapat...haaaa, ape tuu...ape korg pk haaa?dapat makan laahhh!Waaa~~sedapnyr!Walaupon cume lagi sebulan dapat lepak2 ngan die. Hurmm.

Tp plan untuk membeli jam tangan blom lagi menjadi nyata sebab JAM YANG AKU SERVEY MAHAL GLE KOT!! G tgk swiss navy, g tgk G-shock Frogman, Casio dsb...perghhh....n maybe this friday kami akan ke BB untuk meusha jam tangan yang aku dambarin...hurmm...kepada lecturer bahasa yang memaca, jgan gelak k!

Aku jugak suke mlm nie sebab apa yang aku plan dan x bgtau sesape, die seakan2 tau2 jerk. Plan nak g sabah bulan 1, plan nak try awek tu, dsb. kan kan kan. Tetibe mcm termalu lak. haishhhhh. Lagi 1 sebab kenapa aku suka mlm nie, sebab aku berpeluang tgk mata dia sedalam2nya dan kemudian aku rasa ada connection untuk aku tau keperibadian si awek nie. Hurmmm....Awak2, yup im having fun tonite. TQ sebab pick me just to lepak2(walaupon pada plan awalnya dia kata nak discuss sesuatu)hahaha

dah lah...tu je aku nak stori....membe aku bukak maharajalawak lak...adeh...sabun di bilik mandi~~hahaha,....bangang tahap cipan!

No comments:

Post a Comment