Monday, June 6, 2011

~~What If~~

Td aku tgk cite omputeh...1 msg yang buat aku terpikir2. What...dah if...kalau di gabungkan dedua ayat tu, 1 perkataan yang paling horror akan terhasil. Ia akan sentiasa menghantui. What if...what if..what if... bagaimana jika...kita jatuh? bagai mana jika kita kecundang? Tp bagaimana kalau ada rezeki?(hahahaha...bagaimana kalau ke bagaimana jika?hahahaha)

Hujung minggu yang lepas aku igt akan jiwa kacau lagi. Upenye x...hehehe....banyak aktiviti yang aku buat. Tgk wayang. Lepak wangsa walk. Teman membe beli brg, tp die x beli pon. Hahaha. It is nice to know her actually. She could speak well, she has identity, and she has ability to make people look at her...for what ever reason, she is just a center of the universe. Tp dia dah nak sambung master, Hayyak!!. Again, Ill missing her...kot...susah kot mau jumpa org yang sekepala mcm nie. Haish.

Pasal kerja pulak, mengajar nie sebenarnya xde laa sesusah mana. Cumanya, time bz adalah di mana bila student nak dekat2 periksa, test n kuiz bagai. Yang lebam bijik mata nye kita. Tp ok laa..kalau x, aku xde kenal kawan2 aku skrg nie. Kalau x, kompom mlm2 minggu aku sepi(chewah, ayat...berbunyik manis nampak..hehe)

Tp aku sbnrnye dlm dilema. Nak kejar gaji ke, nak kejar nama? Kalau keje nak gaji mahal, tp tempat mcm x bape nak masuk lak kat hati org tua aku. Lagi dorg suh terus mengajar lg ade. Keje kerajaan, Khamis nie interview. Alhamdulillah....rezeki. Tp nape cume pembantu je. Haish. Rasanya aku apply dl post pegawai. Tu pon dah lama. Haish..tah laa...

Hurmm...Slamat hari jadi mak! Terima kasih sebab sentiasa ada untuk berkongsi setiap cerita; suka dan duka. So, hari nie kami celeb dengan beli asekerim Mc D je...jom makan...=>(demam2 pon makan asekerim)

No comments:

Post a Comment