Wednesday, June 15, 2011

~~Nora Elina~~

Aku x paham betoi nape cite nie mendapat perhatian yang sangat menggalakkan dari muda mudi jaman sekarang. Aku xske kot. Ade ke lagi manusia berjiwa tabah mcm seth tu? Sethan!hahaha..tp still aku x suke nora elina. Sebab .....hurmm...sebab ape tah. Maybe sebab past experience aku kot. Siyes aku skang serik nak bencinta!ahaks

Normallah kan. Kalau mamat tu hensem, kompom 1 dunia akan jeling2 tahap maut dewa cipan bagai. N kalau aweks tu putih bersih manis berjiwa suci, pon akan menjadi tumpuan jejaka yang bermuka legend tp hati berbau taman bro! Sungguh x realistik!!

Aku lebih emo n terharu dengan cita mcm 300 pound beauty. Kan. Mcm real je gitu..haha. ye laa, asek2 org yang berwajah murni je yang menjadi tumpuan. Mcmane lak ngan org yang berbadan 7 mcm tu?(senang cite mcm aku lah!)heehe

Aku suspek, pengalaman aku pon buat aku rasa benci sgt2 kat pompuan jenis elina tu...eeee, rasa mcm nak bagi je senduk kat lesung papan die tu. Haish(ade ke die lesung papan?)Tp, ape yang pasti, cite tu menjadi tumpuan sebab hero yang so sweet n heroin yang melting mat2 maskulin di luar sana.

Aku cabar pembuat felem, ape kate nko amek bob Ku-2 ngan Syanie jd hero n heroin die. Cpt2, aku cabar nie!!!!!!!!!!

1 comment: