Sunday, May 1, 2011

~~kawen, kawen dan kawen!~~

Sampai2 je kat umah kat shah alam, aku teros tpandang beberapa sampol kat ateh meja kopi. Atas sampul tu , sume name aku. Sumpah akux suke. Bukan sebab ape kot. LOQMAN. Nie sape nye keje nie? Kalau aku cikgu sekolah rendah die, sah2 aku dah failkan periksa insan berjiwa kering nie. Eja nama aku pun x betoi. Hahaha. Gurau ok!

Bukak sampol 1. Makkkngai...gambo vespa kot. ZULFAIZAL PUNYE MAJLIS??? PERGHHH!. kencang betoi. Ingat lagi aku, sebab mamat nie punye keta laa aku jadi gian kat keta. Paling aku admire, tulisan tangan die yang mcm pompuan kot. Kemas gle. Sejak dari tu, aku sematkn dlm sanubari tentang minat menulis tangan. Poyos!

Amy Hazarita? Haa...nie pon 1 hal jugak...abis dah kawan2 bujang aku semua. Nampaknye tutp laa kelab remaja tran-tang tang aku kot. Boleh kasik bungkos g main jauh2 kot. Maka nampak gayanya, tertubuhlah kelab jiwa gersang. Hahaha. Dak nie dl, kira click2 aku gak kat politeknik. Kira boleh kata sekepala jugak laa kan. Aduhai. Sume dah kawen.

Aku? blom lagi kot. Umah aku kat sentol pon belom dapat aku bayar deposit lagi. Tgk laa setaun dua lagi. Dapatkan rumah, kemudian tanah, kemudian moto sport bikes, mak bpk aku, baru laa aku punye majlis. Kalau panjang umoq lah kan. Sape x nak kawen oii. Lumayan tu hadiah kepada sesapa yang meramaikan umat nabi!

Sok, kol 8 aku gerak amek ijal. G majlis amy, then g kelang. Nengok baby usop( membe pompuan aku...still dont know nape org panggil die usop)Kalau sempat, lajakkan g kenduri zul. Tp aku syak, x sempt kot. Kompom jem...roti je xde lagi. Mane taknye, asal cuti panjang je, banyak aa kad kawen yang sampai. Dah tu, bulan 1,2 ngan 3 nanti nampak nye ramai laa murid2 yang g kelas borak2 je. Dah tu, sume cikgu give birth. haha. Peluang nie!!!

No comments:

Post a Comment