Thursday, May 26, 2011

~~Kiri Kanan Semua x Kena~~

Hari nie aku moody jerk. Tp bukan laa dari pagi. x sangka pagi yang cerah membawa kepada ribut pada petang2 hari. Ahaks. Ape daa...ayat lansung x boleh blah...hahaha. But I am still not in mood. Apenye? Xde kes2 jiwang nyer de. Aku wat keje lambat td smpi membuatkan org lain dok naik risau. haish. Bape kali dah tekena. Aduhai.

Aku nie dah laa lambat pickup. Al maklumlah. Diesel malaysia nie diesel murah je. Yang betol2 korek dari malaysia kan kene jual. Nak untung laa katakan. Ahaks. Aku bab buat keje, slagi aku x paham ape nak buat, for sure laa aku susah nak buat. Ye la, buat pon salah. Bek laa x yah buat. kan.

Hurmm...tah aaa. Baru je nak rasa seronok masuk kelas. Tp kalau kerja mcm tu punye senang pon x dpt nak settle, nak buat mcm mane? Kompom2 hancus karang d kemudian hari. Aduhai. Semoga hari2 aku kelak dipermudahkan Allah...aminnnn...

Sentoh bab2 jiwang, aku xkan mulakan apa2... cuma berserah je. Tah laa. Pada aku, kalau aku berjaya menjadi unik atau menjadi 'aku', ok laa kot. Harap2 godaan dia dpt laa aku tahan2. Aduhai...nak post ape pon aku x de idea. Tp mcm nak luahkan sesuatu...aduhai. Setan dimana2.....

No comments:

Post a Comment