Wednesday, May 25, 2011

~~Perasaan Perahsantan~~

Haish...x pasal2, ari nie je dah ada 2 entry. Mengarot je. Tp lepas pk2, mane lagi nak luahkan kot. Nie jelah diari yang aku ada kot. Lantak aah nkorg nak bace den gelak2 mengutok2 mengumpat2. Penat karang nkorg diam jugak...wakakaka

Aku happy kot mlm nie. Dpt kenal housemate yang agak supportive (lupe lak aku dah jadi lecturer. supposedly mmg mcm tu lah kot gayanya) n tetibe ....ehem ehem...:>...Kalau betoi alhamdulillah. haish. Asek nak senyum je. Ye aa kan. Senang ati punya pasai laa kan. ahaha. Mak ngan pak aku suh balik esok sebab lusa dorg dah mau berangkat makan angin. SAMPAI NYA KATI DEPA X AJAK AKU~~xpe lah. Bio lah dorg nak honeymoon.kan kan kan.

Haish....xtau mau kata apa dah. Xpe lah...bio aku simpan je laa dl k....no comment...nge~~senyum(xperlu kata apa2...)senyum..........................................

No comments:

Post a Comment