Sunday, May 8, 2011

~~NAK TAU SANGAT KAN? NIE AKU BGTAU!OK?~~

Ok....saja aku nak story pasal blog nie. Cite kenape aku suke blog. Ade orang benci kot berbelog2. Konon kata mencapap lebih....kan....xtaunye baru bape hari lepas kua tv Pak najib suh org malaysia rajin2 update belog sebab..tah...aku pun x tau. Tp iyee...betol..xnak caye udah. Weh, daripada dok hayak S-L-R nko tu kesane sini, dok megah2 peh tu x tau gune bek xyah kan. Konon picture tells a story konon. Story kentot nko!

Sometime, berbelog berkawan2 nie boleh motivate balik diri someone yang dah mcm tersungkor nak mampos. Bace pandangan org pasal psychology( bahasa lain untuk perkataan mengumpat org lain..ok?) or human behavioural..kan. Ade yang cm blagak mcm pundek(kata fasha). Lagi pun, berbelog nie dapat kurangkan sikap burok masyarakat malaysia ini iaitu mengumpat. Tp kita xde hal kot kalau mengumpat di alam cyber. Sebab xkan ade org terasa hati.

Tgk tgk tgk. Adik aku pun dah mule belajar2 nak berbeloging. Aku suspek aku yang bawak virus nie masuk rumah. Dan org yang bertanggungjawab menyebarkan virus virus blog nie kat aku adalah mr kimi J fry. Ape lagi....tros ketagih la kot. Aku ase nie kes2 terpencil dimana kita obses dengan benda2 tahyol mahyol khurafat carot2 bagai nih.

Memule aku suspek aku rajin berbeloging sebab ade makhluk2 murni yang buat aku kembang idong ala2 ahmad nisfu bila ape je yang aku post was like...pergh....brother, u should be a writer la bro, or mcm...wahai sahabat, mendalam nyer bahasanko...hahaha. Sumpah aku ketagih. N aku mula belajar2 nak tulis2 carot2 nie bile tgk a few blogs yang simple tp kelaka mcm hanis zallika punyer blog, mcm www.sigadistinggi.blogspot.com. Tp kalau nak kisah2 benar yang agak bosan, tiru laa belog life, dan dot dot dot(xnak ah mention sbb takot kene saman mcm raja petra kamarudin tuh).

Aku pon x sure kenapa sikap update post yang mcm hareem nie harus jd ketagihan kat aku. Tp aku suspek maybe aku malu nak bagi tau depan2 kot. Post2 superhero pujaan anda, sape nak bace bro? Xde sape kot. Lg pun follower aku bukannyer 1 dunia. Bukanye aku adulp hetler kot sampai 1 dunia nak admire kat pp telor aku nie. ADA AKU KESAH? For sure laa aku x ksah. Kan. Sape nak tengok, g tongok sane. x nak udah...g main jejauh.

Fine xnak follow xpe. Tp kat sini bebas kot. Punyer bebas sampai org laki yang xde bulu kaki mcm aku pon bebas bermain2. kot.haha. Xde kot istilah2 shemale lah , doogy style lah, grandpa bagai sume. Xde2....kelaut lalu mati...adeh. Tp pelik sungguh. Ade org nak create blog n nak berbeloging cume untuk mencapap. Mengfollow supaya org follow die ramai2... Come on laa bro, ORG ITU ADALAH SANGAT GEDIX KOWT.

Ok, kesimpulan nya, berbelog2 nie adalah x salah kalau niat kita betoi. Kan. Takat nak kongsi cite anak pak amat kene tangkap khalwat, spupu acik enon isap dadah, or cite anak kucing mak sal mengandung kembar kot..xde hal laa bro. Kan. Bukanye dorg tau pon sape yang kite maksudkan.

Tp yang kesiannye, adalah aku. Esok nak kene spekong2. Interbiew bagai nak dalam B.I. Mau tegeliat lidah anak jawe nie karang nyebot2 x betoi. Then kene gelak. Adeh. Oi oi oi. Dah tau mcm tu, g laa amek buku study cket2. Kan. Hahaha.

No comments:

Post a Comment