Sunday, May 29, 2011

~~Setiap Kali Pon Mcm TU~~

Semenjak dua menjak menjadi single balik nie, aku rasa bangun pagi mmg senang. Awal punyer bangun wakata luu. Tp kan, yang menjadi masalah, perahsantan punya malas nak bangun tu selalu je bersarang dlm diri. Berat je nak bagkit meninggalkan katil yang duniawi ini. X tau kenapa. Supposedly I am writing in English to enhance my skill. Tp sebab rasa punye malas, aaarrrhhh...lantak lak.....


Aku x tau kenape...kenapa kene ada someone baru ada semangat? Kenapa kene ada her baru kita ceria?kan...tah aa...moto besar dah terparkir je kat laman rumah tu...pttnyer start moto, g laa jual minyak..kan kan kan...Tp nape laa tgk moto pon xde feel nak ride. Geng2 sume ari2 mengbisikkan ajakan melayan selokoh kat karak tu. Aku je malas. Haish. Dorg lagi aa. Moto besau, kat blakang mmg x pernah kosong nyer de...tp aku baik...ahaks

Sok dah start mengajar. Budak2 unikop nampak memule mcm baik...tp jumaat ari tu aku tgk bukan main kuang hajaq lg...La nie aku rasa aku cume sebuah mentol malap(sori yerk alia pazelin, hak cipta terpelihara u I terkopi lak) eyh, mcm cume seorang senior kat maktab je. Aduhai. Basuh keta belom, gosok baju belom, shoping belom...haish. haish haish haish...sejak menduda nie sume pon malas....HAREEEEEEEMMMMMM!!

No comments:

Post a Comment