Tuesday, May 31, 2011

~~Susah Gua Mau Paham~~

Hari nie masuk hari kedua berada di kelas....dan mula mengajar. Baru laa aku faham kenapa some of lecturers time aku blaja dl slalu je hangin x tentu pasai. Upenye, untuk seorang tenaga pengajar, adalah bersamaan dengan 50 org pelajar. So bayangkan kalau7 org antara mereka yang buat hal,and yet we still have to face them in class, kompom2 laa anda akan berasa hangin 1 badan sepanjang hari.

Aduhai laaa nasib. Adakalanya, bila aku try nak buat joke, dorg akan terlopong ternganga xkan paham ape yang aku ckp. Bila aku suh give attention, dorg bising borak tah pape tah. Bila aku mintak full participation dari dorg pulak, dorg diam jerk...abis....im done!!

Tp x sume pon mcm tu. Ada yang ok...tp pulaknye, yang mengada2 nie pulak budak yang dah nak grad. Aduhai...sakit kepala otak haku...perghhhh.....jahanam!!!!

1 comment:

  1. hahaha

    bese la tu...we've are the entertainer to our students....and we have to try alot of approaches to make them laugh, hepi and understand on wat we teach them...how??

    we need to be sooooo creative..so uasaha tangga kejayaan

    don't let them make u down dear..:))

    ReplyDelete