Tuesday, May 17, 2011

~~Konvo, konvo dan konvo~~

Kan kan kan ...stylo milo kan design baru nie...mcm picture yang portray emotional sense kot. Ah..kentot nko lah pakman! Main lebih. Dah nak mengajar pon, main lagi. VAVI!!!!!hahaha. Ala, aku bukan ape kot. Kesian kat org2 yang view this blog then keluaq dari blog aku, mata dah juling2 ritarudaini nak membaca. Kesian...kesian..abg jamil eksident dengan ape?kesian..haha

Aku sebenarnya...hurmm...x terkata ape bile bangun2 pagi dah mencanak terpacak depan lappy kesayangan, usha fb, then notice yang everybody still sibok menghebahkan cerita basal konvo. Adeh.
Mentang2 laa korg ada abg/cik adik kesayangan. Xpe laa. Sape laa aku...cume mamat gemok yang perasan macho dlm pakaian zorro je kan. Eksekuismee, tlg cket k. Perahsan pon, I am a person yang brave enough to pick a courage and dress like super hero! Cume perot je mase tu yang x dpt nak di cover2 dlm mentel mantel zorro tu.

Tp dlm pada tu, aku jugak still agak kemban kembang laa jugak kan sebab a few guys yang aku jumpe kata, walamak weh pakman, nko dah kuruih laa. Ask me how and I'll ask u to "makan hati" dengan sangat banyak...ahahaha. Mmg aku tengah makan hati...so wut...kan. Ala biasa laa. Kekadang kita hepi, kdg2 kita down. Kdg2 sewel memanjang xpernah ok!

Nway, aku sgt berterima kasih kepada allah kerana dikurniakan kawan2 yang ada ability to cheer me up and caring such as farah n pasangan, shida insurans, Fasheha ketiak kepam,md zahid superbikes, syed n farah dsb. Sebab korg laa aku masih mampu bernafas bersama sepinggan nasik lemak cinta sayang yang dah tinggal pinggan aje dlm masa 5 saat. Sekian terimakasehhh..

Hari nie aku rasa mcm nak enjoy. Tp sapa2 pon xdak. Adik aku lagi paw duit aku 10 hengget lg ada kot. Hareem! Ye aa, sok dah start a new chapter in my life but...im still stuck in the old me. Haiyak! Apa lu bikin sana?

OK, perenggan ini adalah khusus untuk perasaan gersang! Aku rindu lagi kot kat minah tu. Adeh. Dia kelmarin(kot) upload gambo aku kat fb n aku tengak benda tu dengan perasaan hiba(tahik!) Ye aa kan. Just now kita kata "sayang2, sayang sayang sayang" and then sekelip mata kita dok main kucing sensorang sampai abis gugur bulu makhluk tu dek kerana lempias perasaan loneliness terbabit! THE END...

Tp xpe lah. Baru 25 kot. Norman Hakim pon umo 40 masih menggatal lagi kot. Haish. Ini bermakna aku perlu kurangkan minuman sihat seperti kacip kaktimah dan banyakkan minum kopi janda kot. Hahaha. Sewel! I still hope that she's doing alright without me...poor me.

Dah lah. Nak p mandi, pakai spender n then melaran habis2san. Ape2? wei, tlg cket. aku celik mata kol 8 pagi kot. Cume aku lambat sebab aku berusaha mencabut menceraikan memisahkan ponggong aku dari tilam je tau! AMPEH KORG!

No comments:

Post a Comment