Wednesday, May 4, 2011

~~Indah Sekilas Pandang~~

I spend my afternoon with someone from my past. Its nice to see her, chatting about life, difficulties and expectation. Me with my own life, and her with her owns. Its great to see her. She seems to be happy with her style.Somehow, i would like to express my sorry about what i have done to u. But its all clear. Yang lepas ttp menjadi kenangan. Semoga awak berjaya dengan cita2 awak k.

I am still the old luqman u all knows. Budak gemok yang agak gila2 n slalu je moody. Xde ape yang berubah pon. For me, its all about my expectation and achievement. Still hold on tight with my weird ideas. Because ibelive, itcould be done. And to build ur name inside a freaking world , its not a simple as we are smiling.

And i am glad u still be around to share something. Gembira bila kadang2 kita tersedar dan perasan, masih ada org kat sekeliling yang faham dan sedar kewujudan kita. Yang sentiasa bagi nasihat n bimbingan. Yang terima seadanya, walaupun kita bakal cacat ataupun menjadi jelik. Thanks for that.

Im telling this bukan untuk membuat perbandingan. Ini blog pakman. Its up to me to write what ever i would like to write. Untuk kepuasan, yang mana pada aku adalah bodoh untuk pendam dan kemudian mati sakit jantung. No, thats not me. Aku adalah org yang sentiasa berterus terang walaupun hakikat adalah menyakitkan. Aku adalah org yang jijik melihat hiprokrit. Dan aku benci pada pemuja kebendaan. Paras rupa, hartabenda dan lain2 adalah sementara. Kita hanya sebuah roh yang menumpang pada sebuah jasad. Boleh kita pilih nak jasad yang mcm mana? Fuck to those who think they are beutiful.

No comments:

Post a Comment